شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون فوتبال

ماجدی: کلیه حقوق معوقه پزشکان تیم‌های ملی پرداخت شد

ماجدی: کلیه حقوق معوقه پزشکان تیم‌های ملی پرداخت شد

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت که تمامی حقوق معوقه پزشکان تیم‌های ملی زیر نظر این فدراسیون پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی در جمع پزشکان و فیزیوتراپیست‌های تیم‌های ملی، ضمن تبریک به مناسبت روز پزشک گفت: می‌دانم که به‌غیر از تیم ملی فوتبال بزرگسالان آقایان، نتوانستیم آنطور که شایسته است، به کادر پزشکی دیگر تیم‌ها خدمت کنیم و امیدوارم با برنامه‌ریزی که صورت می‌گیرد، از این پس به بهترین نحو و اقدامات لازم را بیشتر از گذشته انجام دهیم.

وی تلاش پزشکان تیم‌های ملی را ارزنده و شایسته تقدیر دانست و تصریح کرد: حمایت‌ها و تلاش‌های شما عزیزان برای هر چه بهتر شدن شرایط بازیکنان تیم‌های ملی، بر کسی پوشیده نیست. باید قدر زحمات و تلاش‌های کادر پزشکی تیم‌های ملی را بدانیم. از زمانی که دکتر نوروزی و دکتر رازی (رئیس کمیته پزشکی فدراسیون) با بنده درباره تجهیز داروخانه مرکز ملی فوتبال صحبت کردند، زمان زیادی نمی‌گذرد.

سرپرست فدراسیون فوتبال در ادامه اظهار داشت: بلافاصله اقدامات لازم به منظور تجهیز داروخانه صورت گرفت که این مرکز هم‌اکنون مجهز به تمام اقلام درخواستی کمیته پزشکی است. این اقدام در واقع با حمایت‌های دولت، مجلس، سازمان لیگ و اصولی، یکی از اعضای هیئت رئیسه صورت گرفت.

ماجدی درباره پرداخت حقوق معوقه اعضای کادر پزشکی تیم‌های ملی خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا پرداخت حقوق پزشکان تاکنون انجام نشده بود و بار مسئولیت بر دوش ما قرار گرفت. سعی کردیم که در مناسب‌ترین زمان، این مسئولیت را به بهترین نحو انجام دهیم و این موضوع را به فدراسیون بعدی منتقل نکنیم. امیدوارم بعد از انتخابات هشتم شهریور ماه، هر عزیزی که به‌عنوان رئیس انتخاب می‌شود، ادامه کار را با فراغ بال و باری سبک‌تر پیش ببرد.

وی در پایان عنوان کرد: علاقه و عشق در فوتبال حرف اول را می‌زند. کسی که وارد فوتبال می‌شود، با جان و دل کار می‌کند. اینطور نیست که یک پزشک و فیزیوتراپ بیاید در فوتبال سرمایه‌گذاری کند و موفق شود و تنها قشری که در فوتبال سود می‌کنند، بازیکنان و مربیان هستند (با خنده). چه بخواهیم یا نخواهیم، این موضوع در تمام دنیا شکل گرفته است. از تمامی عزیزانی که به خاطر علاقه خودشان در این فوتبال زحمت می‌کشند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/