شهرخبر

تذکر نماینده اصفهان به «وحیدی» درباره بکارگیری پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی

تذکر نماینده اصفهان به «وحیدی» درباره بکارگیری پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر نماینده اصفهان به وزیر کشور مبنی بر ضرورت تسریع در فرایند بکارگیری پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی را قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار  پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سید محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز  قوه‌ مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

-تذکر سیدمحمد مولوی نماینده آبادان به رئیس جمهور مبنی بر ضرورت تسهیل تصویب آیین نامه اجرایی ماده 65 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه ای در خصوص ساماندهی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی.
-تذکر حسین گودرزی نماینده درود و جمعی از نمایندگان به وزیر کشور مبنی بر ضرورت ارائه گزارش مکتوب سه ماهه به نمایندگان هر استان از نحوه پیشرفت طرح های ملی و استانی بر اساس بند 5 الحاقی تبصره 8 قانون بودجه 1401 و تذکر به وزیر راه و وزیر نفت مبنی بر ضرورت بازنگری در تصمیم اخیر برای تأمین سوخت ناوگان جاده ای.
-تذکر محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز و جمعی از نمایندگان به وزیر نفت مبنی بر ضرورت رعایت مقررات و استفاده از افراد توانمند انقلابی و با تجربه در جایگاه های شغلی کلیدی آن وزارتخانه.
-تذکر احسان ارکانی نماینده نیشابور به وزیر راه مبنی بر لزوم احداث زیرگذر راه آهن تهران-مشهد در جنوب شهر نیشابور.
-تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر کشور مبنی بر ضرورت تسریع در فرایند به کارگیری پذیرفته شدگان آزمون استخدامی.
-تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور مبنی بر ضرورت تسریع در پرداخت مطالبات 400 میلیارد تومانی اتحادیه مرغداران استان اصفهان از سوی شرکت پشتیبانی امور دام کشور و تذکر به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر اقتصاد مبنی بر لزوم رفع موانع و مشکلات آزمون جامعه حسابداران رسمی.

انتهای‌ پیام/