شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#ارتش#نیروهای مسلح#فرهنگ

درخشش تیم ایران در رشته «ارتش و فرهنگ» مسابقات بین المللی ۲۰۲۲

درخشش تیم ایران در رشته «ارتش و فرهنگ» مسابقات بین المللی 2022

تیم نیروهای مسلح کشورمان در رشته ارتش و فرهنگ مسابقات بین المللی نظامی ۲۰۲۲ موفق به کسب مقاوم اول بخش تک خوانی اتین مسابقات شد.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از  مرکز ارتباطات ستادکل نیروهای مسلح تیم فرهنگی جمهوری اسلامی ایران که زیر نظر معاونت فرهنگی-اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسابقات بین المللی نظامی روسیه 2022 در دو بخش هنری و نمایشگاهی شرکت کرده بود با اجراهایی همچون تک خوانی قطعه «سرگشته»، اجرای گروهی قطعه «محمد رسول الله (ص)» تک نوازی و دو نوازی موسیقی نواحی با استفاده از سازهای اصیل ایرانی و اجرای گروهی شعر و موسیقی حماسی ایرانی توانست نظر داوران و شرکت کنندگان را به خود جلب کند، به طوریکه در بخش تک خوانی فولکلور مقام اول، در آواز دونفره مقام دوم و همچنین در تک خوانی پاپ قطعه «سرگشته» توانست رتبه سوم مسابقات را از آن خود کند.

همچنین در بخش آرای مردمی، اجرای تیم هنری کشورمان مورد اقبال مخاطبان قرار گرفت و  پس از میانمار مقام دوم را کسب کرد و تیم های روسیه و ونزوئلا به صورت مشترک سوم شدند.

در ضمن در بخش نمایشگاهی، غرفه فرهنگی هنری جمهوری اسلامی ایران با ارائه آثار هنری و عرضه مجموعه محصولات فرهنگی-سنتی نظر بازدیدکنندگان نمایشگاه«خانه دوستی» را به خود جلب نمود. لازم به ذکر است سردار عبداللهی، معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح ایران و کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه از جمله افرادی بوده اند که از این غرفه بازدید کردند.

انتهای پیام/