شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#جدید#قیمت

افزایش عجیب قیمت شیخ دیاباته/ بمب جدید پرسپولیس به ۱۱ میلیارد تومان هم راضی نمی‌شود

قیمت شیخ دیاباته در تنها چند روز به شکلی عجیب افزایش یافت.

شیخ دیاباته

باشگاه پرسپولیس پیشنهاد جذب دیاباته را به سرمربی پرسپولیس داده بود؛‌ آن هم با رقمی حدود ۲۰۰ هزار دلار اما در آن زمان سرمربی پرسپولیس به‌شدت با جذب دیاباته مخالفت کرد و مسائلی نظیر فیزیک بدنی و فرم بازی مهاجم اهل مالی را دلیلی برای عدم موافقت خود جهت جذب نکردن این بازیکن عنوان کرد. با این حال باشگاه با چالش‌های فراوانی مواجه شد و نتوانست دومین مهاجم خارجی را برای سرخ‌ها جذب کند به همین ‌دلیل،یحیی گل‌محمدی هم با خواسته مدیریت باشگاه موافقت کرد.

دیاباته در چند روز اخیر چندان بیکار نبود و وقتی دید پرسپولیس به‌شدت دنبال مهاجم خارجی است به یکباره قیمت خودش را ۱۷۰ هزار دلار بالاتر برد و رقمش را به ۳۷۰ هزار دلار افزایش داد.

در این بین باشگاه پرسپولیس با همه مشکلات و تنگناهای مالی که مواجه بود با رقم درخواستی دیاباته موافقت کرد اما مهاجم اهل مالی که سابقه آقای گلی در فوتبال ایران را دارد، این بار دست بالا را گرفت.

مهاجمی که در ابتدا با رقمی حدود ۵/۷ میلیارد تومان راضی به حضور در پرسپولیس بود، حالا به ۱۱ میلیارد تومان هم راضی نمی‌شود!‌ او با وجود موافقت باشگاه، این بار سختی‌های خانواده‌اش برای زندگی در ایران را بهانه کرده بود. برخی می‌گویند چند دلال پشت قضیه انتقال دیاباته قرار دارند چون باشگاه مستقیماً با بازیکن و ایجنت‌های اصلی صحبت می‌کند شاید هم دیاباته که متوجه شده پرسپولیس در شرایط سختی برای جذب مهاجم قرار گرفته، قیمتش را بالا برده است.

به هر حال باشگاه چند روزی معطل دیاباته خواهد ماند اما اگر این بازیکن راغب به حضور در رختکن تیم نشود، رضا درویش و همکارانش با چند مهاجم خارجی آزاد دیگر وارد مذاکره می‌شوند.

به نظر می‌رسد سرمربی پرسپولیس عده‌ای از کارشناسان هم می‌گویند یحیی دچار اشتباه شد و وقت را برای جذب کاسیانو هدر داد در حالی که این بازیکن مدت‌ها در فوتبال نبود. به هر حال بعضی‌ها اعتقاد دارند در فاصله‌ای که گل‌محمدی دیاباته را نپذیرفت تا زمانی که به جذب او راضی شد، قیمت این بازیکن بالا رفت.