شهر خبر

سید هادی شریف‌زاده سرپرست مدیریت اطلاع‌رسانی و ارتباط با نمایندگان رسانه ملی شد

سید هادی شریف‌زاده سرپرست مدیریت اطلاع‌رسانی و ارتباط با نمایندگان رسانه ملی شد

سرپرست اداره کل امور مجلس صدا و سیما در حکمی، سید هادی شریف‌زاده را به عنوان سرپرست مدیریت اطلاع‌رسانی و ارتباط با نمایندگان این اداره کل منصوب کرد.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر برنا ؛ در حکم مسلم ملکی خطاب به شریف‌زاده، با تاکید بر اهمیت و ضرورت برقراری تعامل مطلوب و مناسب سازمانی با قوه مقننه، نمایندگان، روسای کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها و همچنین واحدهای تابعه مجلس شورای اسلامی، از این ارتباط به عنوان بستر تحقق اهداف و برنامه‌های رسانه ملی و حفظ منافع سازمانی یاد شده و آمده است: شایسته است به موازات طرح تحول و شعار عدالت‌گستری در دوره جدید، در اجرای وظایف مصرح در شرح وظایف ابلاغی، اهتمام جدی داشته باشید.

در انتها نیز از تلاش‌ها و زحمات سعید بانی در مدت تصدی مسئولیت مدیریت اطلاع‌رسانی و فهیمه کوه خصری در مدت تصدی مسئولیت ارتباط با نمایندگان قدردانی شده است.

سید هادی شریف‌زاده دارای تحصیلات کارشناسی ارشد مطالعات فرهنگی و رسانه از دانشگاه آزاد اسلامی و ارتباطات از دانشگاه صدا و سیما بوده و در حال حاضر مدیریت روابط عمومی معاونت امور استان‌های رسانه ملی را بر عهده دارد.

از دیگر سوابق کاری او می‌توان به مدیریت اطلاع‌رسانی و ارتباط با رسانه‌های اداره کل روابط عمومی صدا و سیما، مدیریت امور مخاطبان (162) این اداره کل، سردبیری هفته‌نامه و سایت IRIB صداوسیما اشاره کرد.

وی که سابقه 9 سال اجرا و گزارشگری برنامه های سیاسی تلویزیون را در کارنامه خود دارد،‌ در سال 1396 موفق به کسب جایزه کارشناس برتر روابط عمومی کشور شد.

انتهای پیام/