شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#رزمایش#محدوده

دریادار سید محمود موسوی، معاون عملیات ارتش:

سامانه‌های جنگ الکترونیک را در محدوده رزمایش ارتش مستقر کردیم

معاون عملیات ارتش گفت: برای اینکه شبیه‌سازی به رزم واقعی انجام شود، سامانه‌های جنگ الکترونیک را در محدوده رزمایش مشترک ارتش مستقر کردیم.

اعتمادآنلاین|

امیر دریادار سید محمود موسوی، معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگوی زنده تلویزیونی با اشاره به شروع رزمایش پهپادی ارتش گفت:  در اولین روز از رزمایش مشترک تخصصی پهپادی ارتش که در برگیرنده ی شناسایی اهداف مورد نظر است، نیروی مهاجم نسبت به اعزام پرنده های بدون سرنشین خود از نقاط مختلف کشور اعزام میکنند و پرنده ها ملزم هستند نسبت به شناسایی اهدافی که پیش بینی شده برای انهدام آن ها اقدام کنند.

به گزارش فارس، وی افزود: برای هر پرنده هدف خاصی را مشخص کردیم که ملزم هستند اهداف پیش بینی شده را با دقت شناسایی کنند و برای مرحله بعدی انهدام کنند.

سخنگوی رزمایش مشترک ارتش گفت: برای اینکه شبیه سازی به رزم واقعی انجام شود، سامانه های جنگ الکترونیک را در محدوده رزمایش مستقر کردیم و با نفوذ و اقدام به شناسایی پرنده های بدون سرنشین مقابله می‌کنند.

امیر دریادار موسوی در پایان عنوان کرد:  در روز دوم نیز نسبت به طراحی عملیات مورد نظر و انهدام آن ها به صورت گروهی اقدام خواهند کرد.