شهر خبر

بهروز عطایی:

اسلوونی بازی دوستانه با ایران را خیلی جدی گرفته بود!

اسلوونی بازی دوستانه با ایران را خیلی جدی گرفته بود!

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: قرار بود یک بازی دوستانه با اسلوونی برگزار کنیم اما آنها این مسابقه را خیلی جدی گرفتند.

به گزارش مشرق، بهروز عطایی پس از دیدار تیم های ملی والیبال ایران و اسلوونی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود؛ البته ما برای یک بازی دوستانه آماده شده بودیم اما حریف بازی را بسیار جدی گرفته بود و شرایط رسمی یک مسابقه را درنظر گرفتند.

وی ادامه داد: قرار بود ما ۴ ست بازی کنیم اما قرار نبود خیلی جدی باشد. به هر حال این بازی برگزار شد و خوب هم بود چون در شرایط مسابقه رسمی قرار گرفتیم. غیر از ست اول در سایر ست ها بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم. ست های دوم و سوم و چهارم با دو امتیاز اختلاف به پایان رسید. به هر حال باید خودمان را برای اصلی ترین بخش کارمان که مسابقات جهانی است آماده کنیم. در این مسیر اگر بتوانیم یک بازی دوستانه دیگر هم برگزار کنیم خیلی خوب خواهد بود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درمورد واگذاری ست سوم که ایران از حریف خود پیش بود، خاطرنشان کرد: یک سری اشتباهاتی در شرایط بازی رقم خورد که نتوانستیم برنده شویم. باید روی این موضوع بیشتر کار کنیم تا نواقص کارمان را برطرف کنیم.

عطایی درمورد مسابقات قهرمانی جهان، عنوان کرد: قهرمان بازی ها را نمی‌توان پیش بینی کرد. ۳-۴ تیم فوق العاده در این دوره حضور دارند و با قدرت وارد مسابقات شده اند. بدون شک تمام تیم ها تلاش می کنند که بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی درخصوص غیبت موذن و کاظمی در بازی مقابل اسلوونی، گفت: هر دو بازیکن به مسابقات قهرمانی جهان خواهند رسید. کاظمی دچار سرماخوردگی خفیف شده است و برای اینکه تحلیل نرود به وی استراحت دادیم. موذن هم دچار گرفتگی از ناحیه گردن شده بود که سعی کردیم به وی هم استراحت بدهیم. قطعاً هر دو بازیکن به مسابقات قهرمانی جهان می رسند.