شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فضای مجازی#استخر

شنا کردن عجیب مرد شجاع با قایق بادی در میان سیل! / فیلم

انتشار تصاویری از شناکردن عجیب یک مرد شجاع با قایق بادی استخر در خیابان های سیل زده لاس وگاسی به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شده است.

شنا کردن عجیب مرد شجاع با قایق بادی در میان سیل! / فیلم

به گزارش سلام نو، در اوایل این هفته شهر لاس وگاس آمریکا شاهد بارندگی شدید بود. در حالی که این شهر خشک با بارانی سیل آسا مواجه شده بود در شبکه‌های اجتماعی ویدئوهایی منتشر شد که از جاری شدن سیل در آن حکایت داشت.

بنا به گزارش Indian Express، یکی از ویدئویی‌هایی که در فضای مجازی منتشر شده بود مردی را نشان می‌داد که در یک خیابان مملو از آب در حال شنا کردن بود. در این ویدئو این مرد در حالی که به نظر می‌رسید روی یک قایق بادی استخر شناور مانده در حال شنا در خیابان دیده می‌شد. در ویدئوی منتشر شده صدای خنده شاهدان عینی که با دیدن این صحنه در خیابان شگفت زده شده بودند شنیده می‌شد.

این ویدئو اولین بار توسط یک کاربر توئیتر با نام جیمز تی. یودِر منتشر شد. او در شرح این ویدئو نوشت: «در لاس و وگاس سیل آمده و این دوست ما در رویای خودش زندگی می‌کند.»

شنا کردن مرد دیوانه در آب فاضلاب

این ویدئوی ۳۴ ثانیه‌ای پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۱.۳ میلیون بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این وحشتناک است. آب جاری شده در سیل مناسب شنا نیست. این آب سمی است. این رودخانه نیست. این استخر نیست. این آب پر از باکتری است. این آب با آب فاضلاب شهری یکی شده است.»