شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#وزارت#مجلس شورای اسلامی

فرشادان در گفتگو با مهر:

تفکیک وزارت صمت منطقی نیست/ با این کار به جایی نمی‌رسیم

تفکیک وزارت صمت منطقی نیست/ با این کار به جایی نمی‌رسیم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در این شرایط زمانی و با این وضعیت معیشتی و اقتصادی کشور و تحریم‌ها، تفکیک وزارت صمت منطقی نیست.

سید مهدی فرشادان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی، اظهار داشت: در مجلس قبل هم این قضیه مطرح بود و بنده در همان مقطع نیز مخالف تشکیل وزارت بازرگانی بودم.

وی بیان کرد: ما باید به کار و امور مردم رسیدگی کنیم نه اینکه مدام دنبال تفکیک یا ادغام وزارتخانه‌ها باشیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: الان یک سال از عمر دولت گذشته است و اگر قرار بود این اتفاق بیفتد، باید خیلی زودتر این اتفاق می‌افتاد.

فرشادان ادامه داد: سه سال از عمر دولت سیزدهم باقی مانده و اگر در این مقطع وزارت بازرگانی تشکیل شود، آنان همه وقت خود را صرف جابه‌جایی ها یا انتقال پرسنل و کارکنان خود می‌کنند و قطعاً در امور مردم وقفه جدی ایجاد خواهد شد.

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این شرایط زمانی و با این وضعیت معیشتی و اقتصادی کشور و تحریم‌ها، اگر بخواهیم وقت خود را صرف تفکیک وزارتخانه کلیدی صنعت، معدن و تجارت کنیم، به جایی نمی‌رسیم و این کار منطقی نیست. به جای این کار باید رسیدگی به معیشت مردم را در دستورکار قرار دهیم.