اسیدپاشی مرگبار خواستگار کینه جو روی دختر مورد علاقه اش / صبح امروز پای چوبه دار رفت!

به گزارش رکنا، یکی از این زندانیان مرد جوانی است که 11 مرداد سال 89 دختر جوانی به نام لیلا را قربانی اسیدپاشی کرد. روز حادثه دختر جوان هراسان از خانه بیرون دوید و از اهالی شهرک «شهید مطهری» کمک خواست. دختر 23 ساله که دچار سوختگی با اسید شده بود به بیمارستان منتقل شد تا تحت درمان قرار بگیرد. او به مأموران پلیس گفت: آرش چند بار به خواستگاری‌ام آمده بود ولی من و خانواده‌ام به او جواب رد دادیم. با این حال، او دست‌بردار نبود و می‌گفت یا باید با من ازدواج کنی یا قید این زندگی را می‌زند. روز حادثه آرش تلفنی با من تماس گرفت و گفت برایم نذری آورده و به این بهانه و اینکه می‌خواهد برای آخرین بار با من حرف بزند خواست مقابل خانه‌مان بروم. من هم قبول کردم اما در خانه را که باز کردم آرش را دیدم که با قابلمه‌ای کوچک در دست پشت در ایستاده بود تا سرم را بلند کردم که سلام کنم او محتویات درون ظرف را روی صورتم پاشید. ناگهان سر و صورتم آتش گرفت و سوخت و دیگر هیچی ندیدم.

با شناسایی هویت عامل اسیدپاشی تحقیقات برای دستگیری او آغاز شد. این در حالی بود که آرش هنگام اسید پاشی خودش هم دچار سوختگی شده و برای درمان به یکی از بیمارستان‌های تهران مراجعه کرده بود. مأموران که از این ماجرا باخبر شده بودند، راهی بیمارستان شده و متهم را دستگیر کردند. وی به اسیدپاشی اعتراف کرد و این در حالی بود که 10 روز بعد از این ماجرا، دختر جوان در بیمارستان جان خود را از دست داد.

متهم در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت و در دفاع از خود گفت: «لیلا» را کشتم چون به عشق من «نه» گفت. نمی‌خواستم دست هیچ مرد دیگری به دختر مورد علاقه‌ام برسد.

دادگاه حکم بر قصاص متهم صادر کرد و با گذشت 12 سال از مرگ دختر جوان، صبح چهارشنبه 2 شهریور قرار است خواستگار اسیدپاش در زندان رجایی شهر پای چوبه دار برود و حکم قصاصش اجرا شود.