شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#ایستگاه مترو#پایتخت#واشنگتن

پلیس خبر داد:

چاقوکشی خطرناک در ایستگاه مترو مرکزی پایتخت آمریکا

چاقوکشی خطرناک در ایستگاه مترو مرکزی پایتخت آمریکا

دو نفر در ایستگاه متروی مرکز مترو واشنگتن بر اثر حمله با چاقو به شدت زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فاکس نیوز به نقل از اداره پلیس متروپولیتن واشنگتن گزارش داد که دو نفر در ایستگاه مترو مرکز واشنگتن با چاقو زخمی شدند.

در این گزارش آمده است که افسران پلیس وقتی به ایستگاه مرکزی مترو واشنگتن رسیدند، دو نفر را پیدا کردند که با چاقو زخمی شده بودند. در این گزارش آمده است که یکی از قربانیان مردی است که بیهوش بوده، در حالی که قربانی دوم زنی است که جراحات کمتری داشته است.

در این گزارش همچنین آمده است که هر دو قربانی برای مداوا به بیمارستان مجاور منتقل شدند. این گزارش می‌افزاید: مقامات اعلام کردند که به دنبال مهاجم مظنون هستند که به گفته آنها مردی سیاهپوست با پیراهن آستین کوتاه آبی تیره، شلوار جین آبی و کیف سبز رنگ همراه است.

همچنین تحقیقات پلیس، عملیات قطار در مرکز مترو را برای مدتی مختل کرد.

حدود ۲۱ سال بعد از حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر؛ آمریکا همچنان کشوری ناامن است که اتحاد در آن وجود ندارد، بلکه بیش از قبل دچار جدایی و ازهم‌گسیختگی شده است. شرایط آشفته ایجادشده هم‌زمان با بازگشت نیروهای آمریکایی از افغانستان بار دیگر زخم‌های قدیمی را باز کرد ه است و بسیاری از آمریکایی از خود می‌پرسند که علت ناامنی در کشورشان چیست؟

تیراندازی و چاقو کشی در معابر و اماکن عمومی در آمریکا همواره در صدر بیشترین حوادث قرار دارد، هرچند به تازگی مشخص شده که تعداد بیشتری از تیراندازی‌ها در آمریکا نه در اماکن عمومی بلکه در خانه‌ها اتفاق می‌افتد و آمار تیراندازی و جرم در این کشور بسیار بالاست.