شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#یمن#فلسطین#اولویت#های#اصلی#پایبندی#مسئله#است

عبد الملک الحوثی:

از اولویت های اصلی ما پایبندی به مسئله فلسطین است

 از اولویت های اصلی ما پایبندی به مسئله فلسطین است

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که یکی از اولویت های اصلی ما پایبندی اصولی به مسئله و آرمان فلسطین و مقابله با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن امروز سه‌شنبه طی اظهاراتی به مناسبت سالروز شهادت «زید بن علی» فرزند امام سجاد (ع)، تاکید کرد که یکی از اولویت های اصلی ما پایبندی اصولی به مسئله و آرمان فلسطین و مقابله با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: به ائتلاف متجاوز سعودی توصیه می کنم که از فرصت آتش بس برای پایان دادن به تجاوز و محاصره ملت یمن استفاده کنند، چرا پیامدهای تداوم آن ناگوار خواهد بود.

رهبر انصارالله یمن درباره غارت ثروت های نفتی این کشور از سوی ائتلاف متجاوز سعودی گفت: یافتن جایگزین برای درآمدهای نفتی و گازی غارت شده تا زمان آزادسازی تاسیسات نفتی، در سایه محاصره ظالمانه کار آسانی نیست.

الحوثی ادامه داد: از اولویت های ما در سایه آتش بس موقت، حفظ آمادگی در حد عالی و هشیاری در برابر هر گونه طرح ها و نقشه های متجاوزان است و از دیگر مسائل مهم مقابله با تجاوزاتی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی حامی آن هستند.

رهبر جنبش انصارالله با بیان اینکه ائتلاف متجاوز، اشغالگران و خائنان، همه درآمدهای نفتی و گازی یمن را غارت می‌کنند، افزود: باید از آتش‌بس برای آگاه کردن مردم نسبت به خطرات ائتلاف متجاوز استفاده کرد. باید حقوق غارت شده مردم یمن توسط ائتلاف را پس بگیریم.