شهر خبر

معده قاچاقچیان انبار ترانزیت هروئین بود

معده قاچاقچیان انبار ترانزیت هروئین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: ۲ کیلو و ۲۰۰ گرم هروئین از معده قاچاقچیان کشف شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ ابرهیم جلیل پناه از انهدام باند قاچاق مواد مخدر که قصد داشتند بیش از ۲ کیلو گرم هروئین را با شیوه بلع و انباری در معده خود به خارج از کشور منتقل کنند، خبر داد و گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان غربی با اشرافیت اطلاعاتی خود از فعالیت افرادی به صورت باندی در زمینه قاچاق مواد مخدر به خارج از کشور در ارومیه، باخبر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان غربی افزود: با انجام عملیات ویژه پلیس و در بررسی‌های دقیق مشخص شد ۶ نفر از متهمان اقدام به بلع و انبار ۲ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین در معده خود کرده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۲ کیلو و ۲۰۰ گرم هروئین از معده قاچاقچیان می گوید: در همین رابطه تمامی متهمان دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ جلیل پناه تاکید کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.