شهر خبر

سید حسن نصرالله:

امام خمینی (ره) بزرگترین هدایتگر حزب الله در عصر کنونی است

امام خمینی (ره) بزرگترین هدایتگر حزب الله در عصر کنونی است

سید حسن نصرالله شامگاه دوشنبه به مناسبت پایان مراسم و جشن های چهلمین سالروز تاسیس جنبش حزب الله لبنان سخنرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسن نصرالله شامگاه دوشنبه به مناسبت پایان مراسم و جشن های چهلمین سالروز تاسیس جنبش حزب الله لبنان سخنرانی کرد.

بر اساس این گزارش، سید حسن نصرالله در ابتدای سخنان خود از جانب خودش و برگزارکنندگان مراسم و جشن های چهلمین سالروز تاسیس جنبش حزب الله لبنان، از شرکت کنندگان تشکر کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: برادران و خواهران در تمام موسسات حزب الله طی دو ماه گذشته نسبت به تشریح ابعاد متعدد این روند چهل ساله و دستاوردهای آن در زمینه های مختلف اقدام کردند. از تمام برادران و خوهرانی که طی دو ماه گذشته نسبت به ارائه تصویری واقعی و درخشان و غیرمبالغه آمیز درباره تلاش ها و دستاوردها و فداکاری های تمام عوامل و رزمندگان در این مسیر مبارک مبادرت نمودند، تشکر می کنم.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: هنگامی که از چهل سالروز صحبت می کنیم باید نکته مهمی را توضیح دهم. ما ارتباط خود را با قبل از سال ۱۹۸۲ قطع نمی کنیم بلکه ارتباط عمیق و اساسی با تمام تلاش ها، مبارزات، اقدامات و چارچوب های قبل از ۱۹۸۲ وجود دارد. جا دارد به الهام بزرگ از شهید عظیم الشان سید محمد باقر صدر اشاره کنیم. همچنین به امام موسی صدر اشاره می کنم چرا که وی پیشگام تاسیس و رهبری مقاومت بود. به همه و تمام جهانیان تاکید می کنیم که مسیر جهادی ما یکی از نتایج مبارک جهاد این فرمانده بزرگ (امام موسی صدر) است و هر دوی حزب الله و جنبش امل فرزندان و شاگردان وی هستند که به راهش ادامه می دهند.

دبیرکل حزب الله افزود: از تلاش علمای بزرگ خود و تمام علما در عرصه اسلام که مروج آگاهی و انجام امر به معروف بودند، قدردانی می کنیم و به الهام بخش بزرگ، هدایتگر اعظم، و موسس نهضت و روح انقلاب در این عصر حضرت امام سید روح الله موسوی خمینی اشاره می نماییم.

تکمیل می شود...