شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال#کادر فنی

شانس اندک لوکادیا برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس

شانس اندک لوکادیا برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس

شرایط بدنی مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس به گونه‌ای نیست که کادر فنی این تیم بتواند به او برای حضور در ترکیب اصلی اعتماد کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یورگن لوکادیا پس از آغاز بیست‌ودومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به عضویت تیم پرسپولیس درآمد تا گره‌گشای مشکلات این تیم باشد، اما هنوز شرایط همراهی سرخپوشان را پیدا نکرده است.

با اینکه عنوان می‌شود لوکادیا از نظر بدنی آماده است، اما هنوز او به مرز آمادگی صد درصد نرسیده تا کادر فنی تیم به وی برای حضور در ترکیب اصلی اطمینان کند. به همین خاطر در تمرینات روزهای اخیر، این مهاجم هلندی بیشتر در اختیار مربی بدنساز بوده و کمتر حضوری فعال در تمرینات تاکتیکی داشته است.

لوکادیا حتی در دیدار دوستانه اخیر پرسپولیس مقابل فجر سپاسی شیراز نیز با وجود گلزنی تنها 30 دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد، چرا که از نظر بدنی مورد تأیید کادر فنی سرخپوشان قرار نگرفته است. با این اوصاف به نظر می‌رسد در دیدار پیش روی سرخپوشان مقابل آلومینیوم نیز کادر فنی این تیم به او برای حضور در ترکیب اصلی اعتماد نکند.

دیدار آلومینیوم اراک - پرسپولیس در چارچوب هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/