شهر خبر

حسین طاوسی: جداسازی آمادگی جسمانی، سکون و کم تحرکی فدراسیون همگانی را برطرف می‌کند

حسین طاوسی: جداسازی آمادگی جسمانی، سکون و کم تحرکی فدراسیون همگانی را برطرف می‌کند

حسین طاوسی گفت: تغییر ساختار فدراسیون همگانی که در یکی دو سال اخیر دچار سنگینی حرکت و‌ کاستی‌های بسیار در انجام وظایف محوله شده بود تنها راه برون رفت از این وضعیت سکون و‌کم تحرکی این فدراسیون جدا سازی کمیته آمادگی جسمانی از فدراسیون همگانی بود.

به گزارش خبرگزاری برنا، حسین طاوسی دبیر اسبق فدراسیون ورزش‌های همگانی به دلایل و‌ عواملی که باعث کندی حرکت و سکون این فدراسیون شده است اشاره کرد و افزود: مدیریت ضعیف در زمان کرونا، تغییرات در ساختار انجمن‌ها و اضافه و یا کم کردن انجمن‌ها بدون نظر وزارت و‌ کارشناسی آنها تعویض مکرر پست‌های مدیریتی، از دست دادن کرسی ایران در فدراسیون جهانی همگانی TAFISA طی این مدت و... می توان نام برد.

وی ادامه داد: واگذاری مسئولیت‌ها در حیطه امادگی جسمانی به افراد ناکارامد ایجاد سه سازمان در فدراسیون که خود باعث ایجاد حلقه‌ی اضافی و بروکراسی بیشتر برای فعالیت‌های انجمن ها و‌کمیته‌های این فدراسیون‌ شده است.

حسین طاوسی ایجاد فدراسیون آمادگی جسمانی را قدمی مثبت در جهت رشد و ارتقاء این رشته دانست و افزود: سراسر کشور به این رشته علاقه‌مند هستند، رشته آمادگی جسمانی یک رشته سازنده و پرمدال برای کشور می‌تواند باشد و بحث کارآفرینی در رشته آمادگی جسمانی بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/