شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سال قبل

سال قبل هم به همین ترتیب قهرمان شدیم/ شمسایی یکی از ارکان پیشرفت من بود

سال قبل هم به همین ترتیب قهرمان شدیم/ شمسایی یکی از ارکان پیشرفت من بود

بازیکن ملی‌پوش گیتی‌پسند درباره شرایط این تیم در لیگ برتر فوتسال، دعوت شدن به تیم ملی فوتسال و کار با وحید شمسایی صحبت کرد.

مسعود یوسف در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شرایط گیتی پسند در لیگ اظهار داشت: فصل قبل هم به همین ترتیب پیش رفتیم و در انتها جام گرفتیم. تا هفته هفتم هم همین‌ قدر امتیاز کسب کردیم. روندمان در حال حاضر خوب است اما از این هم بهتر می‌شود.

وی درباره جدایی احمدعباسی افزود: سعید بازیکن توانمندی است و تاثیرگذاری‌ خود را نشان داده اما امیدواریم با تلاش بچه‌ها در روندمان خللی ایجاد نشود. کار زیر نظر محمد کشاورز؟ امسال دومین سالی است که با او کار می‌کنیم و آقای کشاورز یک مربی بادانش و با اخلاق هستند. او توانایی خوبی از نحوه استفاده از بازیکنان دارد و از کار با او خوشحال هستم.

بازیکن تیم گیتی‌پسند درباره حضورش در تیم ملی گفت: پیشتر از دعوت شدنم به تیم ملی خبر داشتم و با من تماس گرفته بودند. با توجه به نمایش‌هایم در هفته‌های اخیر انتظارش را داشتم. در بازی‌های هفته اول خوب نبودم اما سعی کردم در ادامه درخشان ظاهر شوم و به تیم ملی برسم.

یوسف درباره کار با وحید شمسایی عنوان کرد: اعتباری که شمسایی در دوران حرفه‌ای‌اش کسب کرده حتما به تیم ملی هم اضافه می‌شود و به ما کمکی شایان می‌کند. با او سابقه همکاری دارم. مربی درجه یکی است و از بازیکنان حمایت می‌کند. یکی از ارکان پیشرفت من هم خود شخص آقای شمسایی بودند که باعث شدند رشد کنم. امیدوارم بتوانم از دانش او استفاده کنم و در تیم ملی موفق باشم.

وی در پایان گفت: کم لطفی به فوتسال که همیشه بوده و خواهد بود. متاسفانه دیدارهای دوستانه کافی نداشته‌ایم. تورنمنت تایلند را در پیش داریم که مطرح‌ترین تیم آن مراکش است و ویتنام. به عنوان یک بازیکن جوان تا زمانی که مقابل اسپانیا و پرتغال بازی نکنم نمی‌توانم عیارم را نشان دهم و امیدوارم مسئله اردوها و تدارکات حل شود تا عملکردی قابل قبول داشته باشیم. مردم از تیم ملی فوتسال انتظار قهرمانی دارند و هر نتیجه‌ای جز قهرمانی را ناکامی می‌دانند. امیدوارم در نهایت بتوانیم با قهرمانی در جام ملت‌های آسیا دل مردم را شاد کنیم.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام