شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استانی#رئیس جمهور

پاسخ معاون رئیس جمهور به منتقدان سفرهای استانی

خبرهای ناب سید صولت مرتضوی برای کهگیلویه و بویراحمدی ها/اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی برای ازدواج جوانان

صولت مرتضوی اظهار کرد: سفرهای استانی با یک نگاه کاملا کارشناسی انجام می‌شود و آن‌هایی که به اجرای مصوبات سفرهای استانی نقد دارند، بگویند کدام یک از مصوبات اجرا نشده است.

به گزارش مشرق، صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور در نشست خبری خود که صبح امروز برگزار شد، در پاسخ به سوال درباره اجرای مصوبات سفرهای استانی و مسائلی که از سوی برخی جریانات سیاسی مطرح می‌شود، گفت: آن‌هایی که به اجرای مصوبات سفرهای استانی نقد دارند، باید بگویند کدام یک از مصوبات اجرا نشده است؛ سفرهای استانی با یک نگاه کاملا کارشناسی انجام می‌شود و برای اجرا و برای مردم است.

وی افزود: پروژه بیمارستانی که ۱۰ سال متوقف بوده بعد از سفر استانی دولت ساخت آن آغاز شده و پیشرفت خوبی هم داشته است. ‌

مرتضوی تصریح کرد: در بحث پروژه‌های آب‌رسانی مثل پروژه غدیر، با اولین سفر رئیس‌جمهور اجرای پروژه آغاز شد و ان‌شاءالله افتتاح خواهد شد و ۵۲ درصد تنش آبی مردم خوزستان را حل خواهد کرد.

وی تصریح کرد: وقتی می‌گوییم مشکل آب‌گرفتگی خیابان‌های اهواز را حل کردیم، این وضوح قابل مشاهده است و مردم نتیجه‌ آن را دیده‌اند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور اظهار داشت: کارآمدی، پرکاری، روحیه انقلابی و فساد ستیزی و صادق‌الوعد بودن از ویژگی‌های دولت است. بخشی از پروژه‌ها روی زمین است که به خوبی دیده می‌شود و بخشی هم مثل پروژه‌های نفتی و گازی زیر زمین است که آن هم قابل راستی آزمایی است.