شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فضای مجازی#رسانه‌ها

در ادامه تشدید خشونت‌های پلیس فدرال آمریکا؛

سه افسر پلیس آمریکا، جوان ۲۷ ساله را وحشیانه کتک زدند+فیلم

 سه افسر پلیس آمریکا، جوان ۲۷ ساله را وحشیانه کتک زدند+فیلم

انتشار ویدئویی در فضای مجازی که سه افسر پلیس آمریکایی را در حال ضرب و جرح یک جوان ۲۷ ساله نشان می‌دهد، به یکی از سوژه‌های داغ رسانه‌ها بدل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یواس‌ای تودی، در ویدئویی که به‌تازگی در فضای مجازی دست به دست می‌شود، سه افسر پلیس در شهر «مولبری» ایالت آرکانزاس، یک جوان ۲۷ ساله را زیر دست و پا گرفته و با مشت به سر و صورت او می‌کوبند؛ این ویدئو در حالی به سوژه داغ رسانه‌ها بدل شده که تشدید خشونت پلیس آمریکا، موج انتقادات را به همراه داشته است.

در این ویدئو، یکی از افسران به فردی که در حال ضبط فیلم با گوشی است، دستور می‌دهد تا فیلم گرفتن را متوقف کند و زنی که در حال فیلمبرداری است، با تهدید افسر پلیس، بلافاصله از محل دور می‌شود.

پلیس شهر مولبی اعلام کرد که فرد بازداشت شده «رندال ورکستر» نام داشته و اهل ایالت کارولینای جنوبی است و وی به اتهام سرقت درجه دو، مقاومت برابر بازداشت، حمل آلت جرم، تجاوز به حریم خصوصی و تهدید در بازداشت به سر می‌برد.

با بالا گرفتن موج انتقادات و خشم عمومی از این اقدام، پلیس ایالتی آرکانزاس اعلام کرد که مظنون برای معاینه و درمان به بیمارستان اعزام شده و سپس برای سپری کردن بازداشت موقت به زندان کرافورد کانتی انتقال داده شده است.

«جیمی دامانته» کلانتر شهر کرافورد محل وقوع حادثه، در بیانیه‌ای اعلام کرد که تا زمان مشخص شدن نتیجه تحقیقات دراین‌باره، افسران دخیل در این پرونده تعلیق خواهند شد. برخی گزارش‌ها مدعی شده‌اند که مظنون پیش از بازداشت، کارمند یک فروشگاه را تهدید کرده است.