شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#رحمتی#اراک

رجائیان: رحمتی بر مدل نقل‌وانتقالاتی دیگر باشگاه‌ها تأکید می‌کرد، به مشکل خوردیم/ پرسپولیس چند سال است در اراک می‌بازد

رجائیان: رحمتی بر مدل نقل‌وانتقالاتی دیگر باشگاه‌ها تأکید می‌کرد، به مشکل خوردیم/ پرسپولیس چند سال است در اراک می‌بازد

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک به دو شکست قبلی پرسپولیس در این شهر اشاره کرد و گفت که این موضوع برای شاگردان رحمتی هم خوب است و هم بد.

محمد رجائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم آلومینیوم اراک در آستانه دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان ما در دیدار نخست مقابل هوادار از شرایط بدنسازی پیش‌فصل خارج نشده بودند و شایستگی خودمان را درست نشان ندادیم. در آبادان اما تیم ما بازی خوبی ارائه کرد و پیروز شدیم.

می‌خواهیم نگاهی دانشگاهی بر ساختار فوتبالی حاکم کنیم
وی با تمجید از ساختار مدیریتی باشگاه آلومینیوم تصریح کرد: اگر فوتبال ما پیشرفت مناسبی نکرده،‌ به این دلیل است که در رده پایه کار نمی‌کنیم و فقط تیم بزرگسالان بیانگر توفیق یا ناکامی ماست. اگر تیم بزرگسالان نتیجه نگیرد، شاید مرا برکنار کنند و نتوانم به تیم‌های پایه رسیدگی کنم. تلاش کردیم فضایی جدید و نگاهی دانشگاهی بر ساختار فوتبالی حاکم کنیم و می‌خواهیم از ظرفیت کادر فنی بهره ببریم تا بازیکنان مختلف را در شهرستان‌های استان مرکزی بررسی کنند.

اگر رحمتی بر مدل نقل‌وانتقالاتی باشگاه‌های دیگر پافشاری می‌کرد، اختلافات ما بیشتر می‌شد
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم راجع به فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی این باشگاه خاطرنشان کرد: در نقل‌وانتقالات می‌خواستیم بازیکنان مدنظر سرمربی را جذب کنیم و اردوها در زمان مقرر برگزار شود. اگر مهدی رحمتی بر مدل نقل‌وانتقالاتی باشگاه‌های دیگر پافشاری می‌کرد و می‌گفت از همین مدل بازیکنان می‌خواهم، به مشکل می‌خوردیم. مدیران شرکت آلومینیوم تن به چنین بازی‌هایی نمی‌دادند و اگر رحمتی می‌خواست آن مدل را پیاده کند، اختلافات ما بیشتر می‌شد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک , تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ,

مشکلی با انتشار قراردادها نداریم
رجائیان در مورد دو بازیکن خارجی آلومینیوم که کیفیت قابل قبولی از خود نشان داده‌اند، بیان کرد: قراردادی کاملاً حرفه‌ای با این دو بازیکن بستیم و به جای نفرات 20 میلیاردی، بازیکنانی خارجی با ارقام استاندارد جذب کردیم. قراردادهای ما کاملاً حرفه‌ای است و مشکلی با انتشار آن نداریم. برخی باشگاه‌ها 10 میلیارد تومان با بازیکنی قرارداد می‌بندند و 15 میلیارد آپشن می‌گذارند. سازمان خصوصی‌سازی از باشگاه‌های صنعتی جزئیات قراردادها شامل مدت، مبلغ و آپشن‌های قرارداد را خواست که آن را اعلام کردیم.

اگر بازیکن ما تخلف کرده بود، داور به او کارت زرد یا قرمز نشان می‌داد
وی درباره درگیری میلاد فخرالدینی با عوامل حمل برانکارد در ورزشگاه تختی آبادان در انتهای دیدار آلومینیوم با صنعت نفت خاطر نشان کرد: بازی در گرمای 55 درجه، انسان را به شرایط ناپایدار می‌رساند و فراموش نکنید بازیکنان 100 دقیقه بازی کرده بودند. برخورد قهری بازیکنان آلومینیوم را تأیید نمی‌کنم، اما داور در آن صحنه حضور داشت و اگر بازیکن ما تخلفی کرده بود، کارت زرد یا قرمز نشان می‌داد.

مسئولان برانکارد عملکرد حرفه‌ای نداشتند
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک با بیان اینکه کسانی که برانکارد را به زمین می‌آورند، متعلق به ورزشگاه هستند و باید بی‌طرف باشند، به تسنیم گفت: عوامل حمل برانکارد و توپ‌جمع‌کن‌‌ها عاشق فوتبال هستند و بدون منفعت کار می‌کنند. با این حال صنعت نفت دنبال گلزنی بود و مسئولان برانکارد در انتقال بازیکنان به خارج از زمین، حرفه‌ای عمل نکردند.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک , تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ,

بازیکنان آلومینیوم می‌توانند هر اتفاقی رقم بزنند
رجائیان راجع به دیدار روز جمعه آلومینیوم با پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس محبوب هزاران ایرانی است و لیگ برتر با حضور این باشگاه‌های پُرطرفدار، رنگ و بوی حرفه‌ای به خود گرفته است. بازیکنان ما باانگیزه هستند و مطابق دستورات کادر فنی می‌توانند هر اتفاقی را رقم بزنند. هیچ تیمی در لیگ امسال از پیش باخته نیست و هر تیمی با استفاده از فرصت‌ها می‌تواند پیروز شود. پیروزی در بازی‌های قبل مقابل پرسپولیس و شکست صنعت نفت در دیدار روز جمعه به سود ما خواهد بود.

پرسپولیس چند سال است که در اراک می‌بازد؛ این برای ما هم خوب است و هم بد
وی در این مورد که آلومینیوم در هر دو دیدار قبلی خود مقابل پرسپولیس در اراک بر سرخپوشان غلبه کرده است، تصریح کرد: اینکه پرسپولیس چند سال است که در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر در اراک می‌بازد، روی روحیه رقیب تأثیرگذار است و می‌تواند هم خوب باشد و هم بد. شاید بهتر بود که بازیکنان پرسپولیس، ما را دست‌کم می‌گرفتند و می‌توانستیم راحت‌تر بازی کنیم. شرایط خوبی داریم و این موضوع، پرسپولیس را وادار می‌کند که با برنامه‌ریزی بهتری مقابل ما حاضر شود.

مشکلی بابت میزبانی از هواداران نداریم
مدیرعامل آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که آیا ورزشگاه امام خمینی (ره) شرایط میزبانی از هواداران را یافته است یا خیر، خاطرنشان کرد: هیئت مدیره شرکت آلومینیوم اجازه داد از بودجه عمرانی شرکت برای تجهیز ورزشگاه هزینه کنیم. کارهای مرتبط با خودمان را انجام داده‌ایم و در حال ایجاد تونل ورزشگاه هستیم. اتاق داوران و رختکن‌ها کولر نداشت،‌ اما حداقلِ آسایش و آرامش را برای داوران و تیم‌ها فراهم کردیم. استادیوم نور استاندارد را دارد، اما بهتر است لوکس نور بالا برود. همه استانداردها در ورزشگاه رعایت شده است و مشکلی بابت میزبانی از هواداران نداریم.

انتهای پیام/