شهر خبر

ضرب و شتم وحشیانه جوان آمریکایی توسط سه مامور پلیس+فیلم

۲افسر پلیس آمریکا در تیراندازی فردی مسلح کشته شدند

انتشار فیلمی از حمله و ضرب و شتم وحشیانه به یک جوان ۲۷ ساله توسط سه نیروی پلیس در شهر «مولبری» ایالت آرکانزاس خبرساز شده است.

به گزارش مشرق، در شرایطی که خشونت نژادپرستانه در آمریکا صدای بسیاری را در این کشور درآورده است، فیلمی از برخورد خشن ماموران پلیس ایالت آرکانزاس با یک جوان آمریکایی جنجال‌های زیادی ایحاد کرده است.

فیلمی در شبکه‌های اجتماعی درباره ضرب و شتم وحشیانه یک جوان آمریکایی در شهر مولبری ایالت آرکانزاس منتشر شده که اوج خشونت سه مامور پلیس علیه یک جوان آمریکایی را نشان می‌دهد.

بنا بر گزارش آسوشیتدپرس، این فیلم نشان می‌دهد که سه مامور پلیس روی سر یک جوان آمریکایی ریخته‌اند و با خشونت تمام در حال ضرب و شتم او هستند.

هر یک از این سه مامور پلیس شهر مولبری ایالت آرکانزاس، در این ضرب و شتم وحشیانه حضور فعالی دارند و در حالی که جوان آمریکایی روی زمین زیر دست و پای آنها است، با حملات شدید آنها مواجه شده است.

دانلود

این فیلم توسط یک خانم سرنشینان خودروی حاضر در صحنه ضبط شده است و در آن صدای دو خانم شنیده می‌شود که ضمن ابراز تعجب از شدت خشونت نیروهای پلیس، از ماموران می‌خواهند که آن جوان آمریکایی را رها کنند.

منبع: فارس