شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کالاهای اساسی#بابت#وزیر#کشور:#نگرانی#نداریم

وزیر کشور: نگرانی بابت کالاهای اساسی نداریم

وزیر کشور: نگرانی بابت کالاهای اساسی نداریم

وزیر کشور در آستانه هفته دولت با مردم به گفتگوی زنده تلویزیونی پرداخت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا،  احمد وحیدی، وزیر کشور در برنامه صف اول گفت: فائق آمدن بر احساس ضعف و ناتوانی که در دولتمردان قبل بود، اولین کار دولت سیزدهم بود که با قدرت انجام شد و دولت با نشاط و سرزندگی وارد صحنه شد که این‌گام مهمی بود.

وی ادامه داد: گام دوم این بود که باید نشان می‌دادیم در داخل کشور توانمندی داریم و امورات ما وابسته به توافقی که یک سر آن خارجی ها هستند، نیست. 

 وحیدی عنوان‌کرد: گام سوم این بود که این فهم به طرف مقابل منتقل شود و با یک محاسبه صحیحی از نوع نگاه دولت جدید وارد معرکه شود که این فهم از قِبل سیاست های دولت ایجاد شد .

وزیر کشور گفت: باید به فوریت های کشور رسیدگی میشد و انبار کالاهای اساسی و ذخایر راهبردی از جمله آن بود و این بکار با قوت انجام شد و نگرانی از این جهت نبود و کمبود های بودجه که پیش‌بینی می‌شد ۴۵۰‌میلیارد تومان کمبود بود برنامه ریزی شد و دولت با قدرت از این مرحله هم عبور کرد.

وزیر کشور با بیان این‌جمله که دولت با قدرت ساماندهی سیاسی را شکل داد‌، خاطر نشان کرد: وزارت کشور تلاش کرد هماهنگ با سایر وزارت خانه ها گام های خود را بردارد. 

وحیدی در رابطه با تمهیدات ستاد اربعین گفت: ستاد اربعین کار خود را از بهمن ماه سال قبل شروع کرد و در قالب کارگاه های متعددی و حضور دستگاه ها کار پیش رفت و هرکدام ایفای نقش میکنند . این کار دو بخش داشت یک بخش در داخل کشور و بخش دیگر در داخل عراق بود و باید با دولت عراق به این نتیجه می رسیدیم که سفر راحت برای زائران انجام شود و با تاکیدات و پس از چند دور مذاکره ، نهایتا بحث لغو روادید حاصل شد که دستاورد مهمی بود‌ . نکته دوم‌توسعه مرز ها بود  که این هم‌انجام شد . در خصوص امنیت داخل عراق هم‌مذاکره شد و دولت عراق قول داده که تامین امنیت را در داخل عراق داشته باشیم.

ادامه دارد ... 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان