دزد جوان در عروسک خرسی خانه دختر مورد علاقه اش پنهان شد + عکس

به گزارش رکنا، این اتفاق چند روز قبل در شهر منچستر انگلیس رخ داد. ماجرا از این قرار بود که مأموران پلیس که از ماه گذشته در تعقیب یک دزد 18ساله به نام جاشوا دابسون بودند، موفق شدند وی را در خانه دختر مورد علاقه‌اش ردگیری کنند.

جاشوا دابسون یک ماه قبل‌تر و پس از سرقت یک خودروی شاسی‌بلند میتسوبیشی از پمپ بنزینی در شهر منچستر تحت تعقیب قرار گرفت. وقتی پلیس توانست پس از حدود یک ماه از این سرقت، هویت سارق و مخفیگاه او را شناسایی کند، برای دستگیری وی راهی آنجا شد.

ماموران وارد خانه مورد نظر شدند اما هرچه گشتند ردی از سارق تحت تعقیب به‌دست نیاوردند. با این حال آنها مطمئن بودند که سارق در این خانه مخفی شده است؛ به همین دلیل بار دیگر به جست‌‌وجو در داخل خانه پرداختند تا اینکه یکی از مأموران به یک خرس عروسکی حدودا 1.5متری در گوشه یکی از اتاق‌ها مشکوک شد. به‌نظر می‌رسید که خرس عروسکی در حال نفس کشیدن است و وقتی مأمور پلیس به سراغ آن رفت و خرس را بررسی کرد، متوجه شد که سارق تحت تعقیب در داخل آن مخفی شده است. با دستگیری دزد 18ساله معلوم شد که وقتی مأموران خانه دختر موردعلاقه‌ وی را محاصره کرده بودند، او متوجه حضور پلیس در این محل شده و چون راهی برای فرار نداشت، با سوراخ کردن بخش تحتانی خرس عروسکی توانسته خود را در داخل آن پنهان کند.

پلیس شهر منچستر اعلام کرد که با دستگیری این سارق تحت تعقیب، وی حالا به اتهام سرقت وسیله نقلیه موتوری، رانندگی بدون گواهینامه و خروج از پمپ بنزین بدون پرداخت پول سوخت در زندان به سر می‌برد.

جاشوا دابسون همچنین به‌خاطر سرقت‌هایی که در اوایل تابستان مرتکب شده بود، ازجمله سرقت یک ون، سرقت جعبه ابزار و 2تبلت و زورگیری از یکی از شهروندان علاوه بر حبس به 9ماه خدمت در یک مؤسسه خدماتی محکوم شده است.