شهر خبر

نجات جان تهرانی ها از ریزش احتمالی ساختمان ناایمن/ پاساژ «آزاد» تخلیه و پلمپ شد

نجات جان تهرانی ها از ریزش احتمالی ساختمان ناایمن/ پاساژ «آزاد» تخلیه و پلمپ شد

شهردار منطقه 11 گفت: طبق نظریه کارشناسان و کمیته ایمنی بنا به دستور و رای معاون دادستان، ساختمان ناایمن و خطرناک پاساژ «آزاد» در حضور مقامات قضایی، تخلیه و پلمپ شد .

 به گزارش خبرگزاری برنا، موسوی در تشریح این اقدام گفت: مالک پاساژ ازاد با اقدامات مخربانه منجر به سست شدن سازه و ناپایداری آن شد که با پیگیری مدیریت شهری طی چند ماه اخیر اخطار های مکرر مجددا ارسال شد تا نسبت به رفع خطر اقدام شود .

 شهردار منطقه۱۱ گفت: به منظور پیشگیری از خطر و ریزش ساختمان و به خطر افتادن جان هزاران نفر طی اقدام پیشگیرانه به دستور مقام قضایی با تکیه بر وظایف ذاتی شهرداری نسبت به تخلیه و پلمب پاساژ اقدام کردیم .

 او افزود: اقدام به هنگام در ساختمان های ناایمن منجر به پیشگیری از خطر و گامی موثر به سمت شهر ایمن است که عملیات پلمب پاساژ ازاد، اولین گام اجرایی منطقه ۱۱بود و برخورد قانونی با مالکین و املاکی که به اخطار های شهرداری مبنی بر رفع خطر توجه نکنند؛ ادامه‌خواهد داشت .

 بر اساس این خبر، صبح امروز مورخ ۳۰ مرداد سال جاری پاساژ نا ایمن آزاد در محدوده خیابان حشرت ولیعصر (عج) تخلیه و پلمب شد و مالک ملک موظف به اقدام برای رفع خطر از این ساختمان است.

 به گفته شهردار منطقه۱۱ تهران: شهرداری به عنوان تسهیلگر اجتماعی، حامی کسبه است و تمامی مراحل صدور مجوز برای تخریب نوسازی و یا ایمن سازی این ساختمان را که توسط مالک به شهرداری ارائه می شود؛ تسهیل و تسریع می‌کند.

انتهای پیام