شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#احمدی

لزوم مشارکت حداکثری واحدهای فناور در طرح شهید احمدی روشن

لزوم مشارکت حداکثری واحدهای فناور در طرح شهید احمدی روشن

رئیس بنیاد نخبگان خراسان شمالی، مشارکت حداکثری واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان در طرح هسته‌های مسئله‌محور احمدی روشن را در راستای تحقق شعار سال دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای تبیین طرح شهید احمدی روشن جهت ارائه مسئله از سوی شرکت‌های زیرمجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی، نشستی با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان شمالی و مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

در این نشست، بخشی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان به معرفی ماموریت‌ها و رسالت‌های بنیاد ملی نخبگان و حوزه فعالیت‌های آن پرداخت و سپس به تفصیل در مورد طرح احمدی روشن و ساز و کار آن توضیحاتی را ارائه داد.

وی ضمن اشاره به مزیت‌های این طرح، افزود: توانمندسازی دانشجویان برای رویارویی با مسائل واقعی در قالب تشکیل هسته‌های پژوهشی، از جمله اهداف اصلی این طرح است.

بخشی ادامه داد: انتظار می‌رود واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای تحقق شعار سال و اجرایی‌سازی منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و نیل به اهداف پیش‌بینی شده در قوانین بالادستی از جمله قانون جهش تولید دانش‌بنیان، در طرح شهید احمدی روشن مشارکت حداکثری داشته باشند.

در ادامه، نوایی؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان شمالی نیز با مثبت ارزیابی کردن طرح شهید احمدی روشن، از آمادگی بالای این مجموعه برای مشارکت در این طرح خبر داد و اظهار داشت: نیاز به نیروی انسانی نخبه و متخصص و همچنین ایده‌پردازی و خلاقیت، در اغلب صنایع استان حس می‌شود؛ به همین دلیل برقراری ارتباط هدفمند بین صنعت و جامعه نخبگانی یک ضرورت است.

انتهای پیام