شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزارت ورزش#وزارت ورزش و جوانان

صالح‌نیا: وزارت ورزش و جوانان با تفکیک رشته آمادگی جسمانی دل میلیون‌ها مخاطب این رشته را شاد کرد

صالح‌نیا: وزارت ورزش و جوانان با تفکیک رشته آمادگی جسمانی دل میلیون‌ها مخاطب این رشته را شاد کرد

رییس اسبق انجمن آمادگی جسمانی گفت: سراسر کشور به این رشته علاقه‌مند هستند و این علاقه‌مندی هم به لحاظ علمی است و هم عملی. رشته آمادگی جسمانی یک رشته سازنده و پرمدال برای کشور می‌تواند باشد و بحث کارآفرینی در رشته آمادگی جسمانی بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ولی‌الله صالح‌نیا رییس اسبق انجمن آمادگی جسمانی و ایروبیک در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درخصوص ضرورت تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی اظهار داشت: انجمن آمادگی جسمانی بیش از این خودش فدراسیون بود و از سال ۹۰ با تصمیماتی که گرفته شد درنهایت به انجمن تبدیل و زیرمجموعه فدراسیون همگانی قرار گرفت.

وی افزود: در زمان تصدی آقای مجدآرا از من خواسته شد که مسئولیت انجمن آمادگی جسمانی را قبول کنم و حدود سه سال در این انجمن حضور داشتم. رشته‌‌ آمادگی جسمانی که مخاطبان بیشماری در کشور داشت و دارای مسابقات جهانی زیادی هم بود نباید از فدراسیون به انجمن تغییر می‌کرد. از همان ابتدا به آقای مجدآرا اعلام کردیم که این فدراسیون برای انجمن شدن بسیار بزرگ است و به واسطه مخاطبان بیشمارش نباید این اتفاق بیفتد.

صالح‌نیا خاطرنشان کرد: به آقای دکتر سجادی تبریک می‌گویم بابت تصمیمی که گرفته شد و دوباره انجمن آمادگی جسمانی به فدراسیون تغییر پیدا کرد. بعد از رشته فوتبال آمادگی جسمانی پرمخاطب‌ترین رشته در کشور است و وزارت ورزش و جوانان با این اقدام دل میلیون‌ها مخاطب آمادگی جسمانی را شاد کرد.

رییس سابق انجمن آمادگی جسمانی اظهار داشت: سراسر کشور به این رشته علاقه‌مند هستند و این علاقه‌مندی هم به لحاظ علمی است و هم عملی. رشته آمادگی جسمانی یک رشته سازنده و پرمدال برای کشور می‌تواند باشد و بحث کارآفرینی در رشته آمادگی جسمانی بسیار حائز اهمیت است. مخاطبین این رشته دوباره می‌توانند به خانه خود برگردند.

وی گفت: سراسر ایران از شنیدن این خبر خوشحال هستند چون بسیاری از مخاطبین رشته آمادگی جسمانی که هم شامل آقایان است و هم بانوان نان‌آور خانه هستند و با این اتفاق شرایط آنها نیز مطلوب‌تر خواهد شد و مجددا چرخ آمادگی جسمانی و ایروبیک رونق بهتری در کشور داشته باشد.

انتهای پیام