شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجموعه

سهم تهرانی ها از ۴۰۰ مجموعه ورزشی و ۳۰۰ چمن مصنوعی شهرداری کجاست؟

سهم تهرانی ها از 400 مجموعه ورزشی و 300 چمن مصنوعی شهرداری کجاست؟

عضو شورای شهر تهران با اشاره به لزوم تدوین نظام جامع بهره‌برداری مجموعه های ورزشی گفت: شهرداری تهران 400 مجموعه ورزشی و 300 چمن مصنوعی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا، زهرا شمس احسان عضو شورای شهر تهران  در صحن امروز شورای شهر اظهارداشت: شهرداری تهران  400 مجموعه ورزشی و 300 چمن مصنوعی دارد، این مجموعه ها می توانند به شهروندان خدمات ارائه دهند و به دلیل نبود نظام جامع بهره برداری از این مجموعه‌ها، برخی بخش ها مجموعه های ورزشی را به سازمان ها و شرکت های مورد نظر خود واگذار کرده اند.

وی با تأکید بر احیای مجموعه های ورزشی تعطیل شده، یادآور شد: شهرداری تهران هرچه سریع‌تر نسبت به تدوین نظام جامع بهره برداری مجموعه های ورزشی اقدام کند.

در ادامه صحن شورا  مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا ، با بیان اینکه دو هزار مسجد در شهر تهران وجود دارد، گفت: با این وجود متأسفانه مساجد مورد غفلت قرار گرفته اند در حالیکه مساجد می‌توانند محل خوبی برای استفاده مردم و به ویژه جوانان باشند.

وی تأکید کرد: ما باید در حوزه مسجد محوری توجه و تمرکز بیشتری داشته باشیم؛ تقاضای من این است که نسبت به این موضوع توجه جدی شود، چراکه مساجد می توانند آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهند.

انتهای پیام