شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#مونیخ#لوکس#بایرن مونیخ

رونالدو کالای لوکس غیرمجاز در بوندسلیگا!

رونالدو کالای لوکس غیرمجاز در بوندسلیگا!

سرمربی بایرن مونیخ به احتمال انتقال ابرستاره پرتغالی به بوندسلیگا واکنش جالبی داشت.

به گزارش مشرق، آینده کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی منچستر یونایتد این روزها سوژه اصلی رسانه ها است و نارضایتی این بازیکن از وضعیت منچستر و درخواست جدایی اش باعث شده تا مقصدهای زیادی برای این بازیکن درنظر گرفته شود.

آخرین گزینه رونالدو برای انتقال دورتموند است. اما به نظر می رسد این گزینه ابرستاره پرتغالی هم به سرانجام نمی رسد.

یولین ناگلزمن سرمربی بایرن مونیخ درباره شایعات حضور رونالدو در بوندس لیگا و احتمال پیوستن این بازیکن به تیم رقیب این طور واکنش نشان داد: صادقانه بگویم، برای من مهم نیست که کریستیانو به بوروسیا برود...این که او به آنجا برود یا نه به من ربطی ندارد.

 رونالدو کالای لوکس غیرمجاز در بوندسلیگا!

وی افزود: تنها چیزی که می دانم این است که او با یونایتد قرارداد دارد. من قبلاً یاد گرفته ام در مورد بازیکنانی که در تیم من نیستند ، صحبت نکنم. او دیگر جوان‌ترین فرد نیست و این بدان معناست که شما پول زیادی را خرج می‌کنید (برای یک کهنه سرباز).

سرمربی بایرن ادامه داد که رونالدو به نوعی «کالای لوکس» است که نمی تواند ویترین بوندس لیگا قرار بگیرد: فکر می‌کنم خیلی‌ها دوست دارند او را داشته باشند، اما ۱۵ باشگاه در آلمان قادر به پرداخت حقوق سالانه او نیستند. انتقال او به بوندس لیگا محال است. همه می دانند که او بازیکن بزرگی است که می تواند گل های زیادی به ثمر برساند. من فکر می کنم او ۱۰ درصد از حقوق خود را از فروش لباس هایش می گیرد.

منبع: فارس