شهر خبر

آقانیا: از مسابقات استانی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی کشتی استارت می‌زنم

آقانیا: از مسابقات استانی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی کشتی استارت می‌زنم

دارنده مدال‌های نقره نوجوانان جهان و برنز المپیک نوجوانان تاکید کرد که برای رسیدن به دوبنده تیم ملی، کارش را از مسابقات استانی آغاز خواهد کرد.

محمدرضا آقانیا که توانست بر بیماری سرطان غلبه کند، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد اینکه چرا امسال در جمع مدعیان تیم ملی حضور پیدا نکرد، اظهار داشت: در مسابقات قهرمان کشوری در وزن 63 کیلوگرم کشتی گرفتم اما نتوانستم موفق شوم، در انتخابی جام تختی هم مبارزه کردم، آنجا هم خوب نتیجه نگرفتم و امسال را از دست دادم.

وی با اشاره به حضورش در تیم سیدبابل برای حضور در لیگ دسته اول، تاکید کرد: در این تیم بودم اما به درخواست خودم کشتی نگرفتم. البته تمرین دارم اما شرایط آمادگی‌ام خیلی خوب نبود.

نایب‌قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان جهان در مورد ملی‌پوش وزن 63 کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی و تیم ملی اعزامی به بلگراد تصریح کرد: ان‌شاءالله که علیرضا نجاتی دست پر از مسابقات جهانی برگردد. برای تیم ملی هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوار هستم که مردم را در صربستان خوشحال کنند.

این کشتی‌گیر 25 ساله مازندرانی در خصوص اینکه چقدر برای رسیدن به تیم ملی انگیزه دارد، گفت: من تلاشم را می‌کنم، تا خدا چه بخواهد. از مسابقات استانی کارم را شروع می‌کنم تا به چرخه انتخابی تیم ملی برسم. امیدوارم بتوانم صاحب دوبنده تیم ملی شوم.



انتهای پیام/