شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#طارمی

پیروزی ارزشمند پورتو در شب مصدومیت طارمی

پیروزی ارزشمند پورتو در شب مصدومیت طارمی

تیم فوتبال پورتو موفق شد در هفته سوم لیگ پرتغال تیم اسپورتینگ لیسبون را از پیش رو بردارد.

به گزارش خبرگزاری برنا، دیدار تیم‌های فوتبال پورتو و اسپورتینگ لیسبون در چارچوب هفته سوم لیگ پرتغال بامداد یکشنبه در ورزشگاه دراگو برگزار شد که در پایان پورتو موفق شد مهمان خود را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد. 

شاگردان کونسیسائو در استادیوم خانگی توانستند از همان ابتدا نبض میدان را در دست بگیرند. نیمه اول این دیدار حساس، بسیار جذاب پیگیری شد. تلاش های پورتو برای باز کردن دروازه اسپورتینگ در نهایت در دقیقه ۴۲ جواب داد. جایی که مهدی طارمی مهاجم ایرانی توانست با زیرکی توپ را از جلوی دروازه‌بان به اوانیلسون برساند و او را در موقعیت دروازه خالی قرار دهد. طارمی بعد از دادن این پاس گل مصدوم شد اما به بازی ادامه داد. 

مهاجم ملی پوش کشورمان در دقیقه ۵۰ نیمه دوم درخواست تعویض کرد اما اندکی بعد باز هم به بازی ادامه داد. او در نهایت در دقیقه ۷۱ تعویض شد تا مصدومیتش بیشتر نشود.   در ادامه تیم پورتو با تعویض هایی که داشت، روند بازی را تغییر داد و توانست بازهم سوار بر بازی شود. اژدهایان در دقیقه ۷۸ با اخراج مدافع اسپورتینگ و دقیقه ۸۵ با خطای دروازه‌بان صاحب ضربه پنالتی شدند و متئوس اوریبه و وندرسون گالنو موفق شدند هر دو ضربه را تبدیل به گل کنند تا در نهایت پورتو با نتیجه سه بر صفر پیروز این دیدار خانگی باشد. 

این سومین پیروزی متوالی پورتو در لیگ پرتغال بود که باعث شد این تیم مقتدرانه در صدر جدول لیگ قرار بگیرد. اسپورتینگ نیز با این شکست چهار امتیازی ماند و در رده هشتم قرار گرفت. 

انتهای پیام