شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزنه برداری

محمد نصیری: افراد حاضر در فدراسیون به مشکلات وزنه برداری آگاه هستند

محمد نصیری: افراد حاضر در فدراسیون به مشکلات وزنه برداری آگاه هستند

پیشکسوت وزنه برداری گفت: افراد حاضر در فدراسیون به مشکلات این رشته آگاه هستند.

محمد نصیری، پیشکسوت وزنه برداری درباره عملکرد تیم‌های ملی ایران در پنجمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: بچه‌ها نمایش خوبی داشتند و مدال‌های مناسبی کسب کردند. البته از وزنه برداری جز این هم انتظار نداشتیم. وزنه برداری از جمله رشته‌هایی است که همیشه سهم زیادی در سبد مدال‌های کشورمان در مسابقات مختلف داشته و این بار هم به خوبی توانست این نقش را ایفا کند.

وی با اشاره به سطح کیفی آن افزود: بازیها بد نبود البته نمی‌توان این مسابقات را در کنار مسابقاتی چون بازیهای آسیایی و المپیک قرار داد اما دست گرمی خوبی برای بچه‌هاست تا بتوانند در سایر مسابقات پیش‌رو عملکرد بهتری داشته باشند.

نصیری با یادآوری اینکه تیم فعلی زمان کمی برای آماده سازی داشت نیز گفت: همه در این مدت در جریان حواشی و شرایط فدراسیون و رشته وزنه برداری بودند. تیم‌های ما هم اردوی کمی داشتند و هم از نظر شرایط روحی بخاطر نوسانات زیاد وضعیت خوبی نداشتند و با کادر جدید در مسابقات شرکت کردند ولی باز هم خوب ظاهر شدند. فراموش نکنیم که مهمترین مسابقات ما قهرمانی جهان کلمبیاست که برای آنهم فرصت زیادی نداریم. تمرکز تیم باید روی درخشش در این مسابقات باشد.

پیشکسوت وزنه‌برداری در پایان تاکید کرد: وزنه برداری روزهای سختی را سپری کرده و امیدوارم به ساحل آرامش برسد. وزنه برداری بیش از هر زمان دیگری به حمایت نیاز دارد، البته حالا قهرمانان خوبی در فدراسیون حضور دارند، ورزشکارانی که به مشکلات آگاه هستند و بی‌شک راه برون رفت از آن را هم به خوبی بلد هستند.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام