شهرخبر

گوشی ویوو Y77e t1 با دوربین دوگانه عرضه شد

گوشی ویوو Y77e t1 با دوربین دوگانه عرضه شد

گوشی ویوو Y77e t1 با دوربین دوگانه عرضه شد
ویوو Y77e t1 با چیپست دایمنسیتی ۸۱۰ و ۸ گیگابایت رم LPDDR4x ارائه می‌شود.

به گزارش ثریا ویوو هفته گذشته از گوشی میان رده ویوو Y77e در چین رونمایی کرد. اکنون نیز یک گوشی شبیه ویوو Y77e با نام ویوو Y77e t1 در وب سایت ویوو چین فهرست شده است.

هر دو این گوشی‌ها مشخصات یکسانی دارند و تنها تفاوت قابل توجه آن‌ها در دوربین است و ویوو Y77e t1 دوربین بهتری دارد. گوشی هوشمند ویوو Y77e در سه پیکربندی و نسخه t1 آن تنها در یک نسخه ارائه می‌شود.

مشخصات ویوو Y77e t1

ویوو Y77e t1با ابعاد ۱۶۴ در ۷۵.۸۴ در ۸.۲۵ میلی متر و وزن ۱۹۴ گرم ارائه می‌شود. این گوشی هوشمند دارای یک نمایشگر ۶.۵۸ اینچی IPS LCD با ناچ قطره ای، وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل فول اچ دی پلاس، نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی ۱۸۰ هرتز، نسبت تصویر ۲۰.۰۷:۹ و نسبت کنتراست ۱۵۰۰:۱ می‌باشد. در سمت راست این دستگاه دکمه پاور که به اسکنر اثر انگشت مجهز شده است، به چشم می‌خورد.

این دستگاه به یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. بدنه پشتی آن نیز یک دوربین دوگانه متشکل از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی  را ارائه ‌می‌دهد. برای مقایسه، ویوو Y77e دارای یک سیستم دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی (اصلی) + ۲ مگاپیکسلی (عمق) می‌باشد. چیپست دایمنسیتی ۸۱۰ به همراه ۸ گیگابایت رم LPDDR4x قدرت ویوو Y77e t1 را تامین می‌کنند.

این گوشی هوشمند ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 و یک اسلات کارت microSD اختصاصی برای فضای ذخیره سازی بیشتر را ارائه می‌دهد. ویوو Y77e t1 یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ ۱۸ واتی از طریق USB-C پشتیبانی می‌کند. از ویژگی‌های ارتباطی این دستگاه می‌توان به دو سیم کارت، وایفای 802.11ac، بلوتوث ۵.۱، جک ۳.۵ میلی متری صدا و GPS اشاره کرد. این گوشی هوشمند سیستم عامل اندروید ۱۲ با رابط کاربری OriginOS را اجرا می‌کند.

قیمت و دسترسی به ویوو Y77e t1

این گوشی هوشمند در رنگ‌های مشکی، صورتی و آبی و با قیمت ۱۷۹۹ یوان (۲۵۶ دلار) به فروش می‌رسد. مدل Y77e در سه نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه، ۸ گیگابایت رم+ ۱۲۸ گیگابایت حافظه و ۸ گیگابایت+ ۲۵۶ گیگابایت حافظه عرضه شده بود که در حال حاضر فقط مدل ۸ گیگابایت رم+ ۱۲۸ گیگابایت حافظه با قیمت ۱۶۹۹ یوان (۲۵۰ دلار) برای خرید در دسترس قرار گرفته است.

منبع: فرارو