شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#تیم والیبال نوجوانان#تایلند

وکیلی: تایلند شجاعانه بازی کرد/ هند حریفی متفاوت با سایر تیم‌ها است

وکیلی: تایلند شجاعانه بازی کرد/ هند حریفی متفاوت با سایر تیم‌ها است

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران گفت‌: خوشحالم که به خاطر بازی بدِ حریف برنده نشدیم و کاملاً سوار بر مسابقه بودیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد وکیلی، سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران در مورد پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل تایلند در مسابقات قهرمانی پسران زیر 18 سال آسیا اظهار داشت: مسابقه حساسیت زیادی داشت چون 3 پیروزی مرحله قبلی هیچ کمکی به ما نمی‌کرد. بازیکنان تایلند، خیلی  شجاعانه بازی کردند و سرویس‌های ریسکی زیادی به زمین ما زدند. در واقع در ست نخست غافلگیر شدیم.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران ادامه داد: خوشبختانه بازیکنان ما به بازی برگشتند و با اعتماد به نفس بالا مسابقه را در دست گرفتند. همچنین تغییراتی نیز در تیم ایجاد کردیم و همه این مسائل دست به دست هم داد تا برنده مسابقه باشیم.

وکیلی در مورد بازی با هند در مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها تصریح کرد: در این فرصت کوتاه به ریکاوری و آنالیز حریف می‌پردازیم. کار کردن با بازیکنان نوجوان، بسیار سخت است. آنها می‌خواستند بدون حتی یک ست باخته به عنوان قهرمانی برسند ولی بعضی اوقات نمی‌توانند احساسات خود را کنترل کنند.

وی تصریح کرد: برگشتن به بازی، تجربه بسیار خوبی برای بازیکنان ما بود چون احتمال داشت مسابقه مقابل تایلند به ست پنجم هم کشیده شود که کار ما را بسیار سخت می‌کرد اما با اجرای نقشه های خود بر بازی مسلط شدیم و پیروزی را به دست آوردیم.

وکیلی در مورد شکست در ست نخست بازی گفت: تایلندی‌ها در ابتدای بازی فوق‌العاده بودند و تا به حال این طور بازی نکرده بودند. ما نیز توقع چنین عملکردی را از تایلند نداشتیم. هیچ تیمی روی کاغذ از پیش برنده نیست.

سرمربی تیم نوجوانان ایران گفت: هند حریفی متفاوت با سایر تیم‌هاست. آنها مثل ما بازی می‌کنند اما سطح پایین‌تری دارند. آنالیز چنین حریفانی کار آسانی است.

وی در پایان تصریح کرد: خوشحالم که به خاطر بازی بدِ حریف برنده نشدیم و کاملاً سوار بر مسابقه بودیم.

انتهای پیام/