شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین

سخنگوی موسسه مهجه القدس:

دشمن با شکنجه اسرای فلسطینی، درصدد سرپوش گذاشتن بر شکست خود است

دشمن با شکنجه اسرای فلسطینی، درصدد سرپوش گذاشتن بر شکست خود است

سخنگوی موسسه مهجه القدس فلسطین تاکید کرد که دشمن صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود در جنگ اخیر به دنبال انتقام از اسرای فلسطینی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «محمد الشقاقی» سخنگوی موسسه مهجه القدس فعال در زمینه اسرای فلسطینی، تاکید کرد که دشمن صهیونیستی به منظور سرپوش گذاشتن بر شکست خود در جنگ اخیر خود علیه غزه به دنبال انتقام از اسرای فلسطینی است و به همین علت همچنان به بازداشت اسیر عواوده و بسام السعدی ادامه می دهد.

وی افزود: مسئولان رژیم صهیونیستی برای تخریب روحیه اسیران فلسطینی، سیاست تحقیر آنها را در پیش گرفته اند.

سخنگوی موسسه مهجه القدس ادامه داد: اسرای فلسطینی برای تاکید بر وحدت خود و ممانعت از اجرای طرح های دشمن غاصب صهیونیستی، جنبش جدیدی را شروع کرده اند.

الشقاقی ادامه داد: اعتصاب غذای دسته جمعی اسیران فلسطنی باعث می شود که مسئولان رژیم صهیونیستی در برابر خواسته های آنها تسلیم شوند.

این مسئول فلسطینی عنوان کرد: دشمن صهیونیستی همچون گذشته هر گونه توافق را زیر پا می گذارد و این نشان دهنده ماهیت خائن و فربیکار مسئولان رژیم صهیونیستی است.

وی تاکید کرد: باید صدای اسرای فلسطینی را به همه محافل بین المللی رساند و ما در اقدامی دسته جمعی از مبارزه آنها حمایت خواهیم کرد، اقدامی که در خور مبارزات قهرمانانه آنها در زندانی رژیم صهیونیستی باشد.

گفتنی است، جنبش اسیر فلسطین امروز شنبه اعلام کرد که اعتصاب غذای سراسری اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی از ابتدای این هفته آغاز می شود و تا دو هفته ادامه می‌یابد.در حال حاضر حدود ۴۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در اسارت به سر می‌برند.