شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#نوجوانان#هندبال#قهرمانی آسیا

هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا| شکست ایران مقابل پرافتخارترین تیم قاره

هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا| شکست ایران مقابل پرافتخارترین تیم قاره

شاگردان مجید رحیمی‌زاده نتیجه نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا را واگذار کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا علی‌رغم ارائه یک نمایش زیبا با نتیجه 29 بر 24 مغلوب کره‌جنوبی پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها شد.

نوجوانان ایران نیمه نخست این دیدار را به خوبی آغاز کردند و با ارائه یک بازی خوب حتی در مقاطعی نیز از حریف پیش افتادند. نیمه اول این دیدار پایاپای پیش رفت و در آخرین ثانیه این نیمه کره‌جنوبی یک گل پیش افتاد تا در نهایت نتیجه 30 دقیقه نخست این مسابقه 12 بر 11 به سود کره‌جنوبی رقم بخورد.

در نیمه دوم کره‌جنوبی اختلاف گل را بیشتر کرد و در 15 دقیقه پایانی با فشار بیشتر اختلاف گل را بیشتر کرد تا در پایان بازی 29 بر 24 به سود کره‌جنوبی پرافتخارترین تیم رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا به پایان برسد.

ملی‌پوشان ایران فردا (یکشنبه) در دومین دیدار خود از ساعت 14:30 به وقت ایران با هند مصاف خواهند کرد.

امیرحسین مسعودنیا، مهدی دارینی، صابر حیدری، مهدی مرادی، هادی خواجه‌سلیمی، ایلیا گلی، ابوالفضل راه‌شناس، احمد آرام، علی حیدریان، امیرحسین کرمی، شایان فرشته‌نژاد، حسین حیدریان، امیرمحمد پورقاسمی، علی امیر یوسفی، امیر رشید آبادی، ماهان دولت خواه، مهرشاد دانشی و امیرعباس زارعی 18 ترکیب بازیکنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل می‌دهند.

همچنین مهدی اخوان (مدیر فنی)، مجید پارسایی (سرپرست)، مجید رحیمی‌زاده (سرمربی)، حمید ربانی‌کیا (مربی)، رضا سرسنگی (ماساژور) و محمد سیاوشی (مربی دروزاه‌بان) به عنوان کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور دارند.

بر اساس گروه‌بندی انجام شده تیم‌های ملی ایران، بحرین، کره‌جنوبی، هند، ازبکستان در گروه A و تیم‌های ملی ژاپن، عربستان، قطر، امارات، عراق، کویت در گروه B رقابت‌های قهرمانی آسیا قرار دارند.

در ادامه تیم اول گروه A با تیم دوم گروه B، تیم اول گروه B با تیم دوم گروه A در مرحله نیمه نهایی با یکدیگر رقابت می‌کنند تا تکلیف دیدار فینال و رده‌بندی مشخص شود.

همچنین تیم سوم گروه A با تیم چهارم B و تیم سوم گروه B با تیم چهارم A برای تعیین جایگاه‌های پنجم تا هشتم و تیم پنجم گروه A با تیم پنجم گروه B برای تعیین جایگاه‌های نهم و دهم به مصاف یکدیگر می‌روند.

مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا از 29 مرداد لغایت 9 شهریور به میزبانی منامه بحرین برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/