شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ترکیب تیم#اینتر

اینتر تصمیم به حفظ و تمدید قرارداد اشکرینیار گرفت/ آچربی شاگرد اینزاگی می‌شود؟

اینتر تصمیم به حفظ و تمدید قرارداد اشکرینیار گرفت/ آچربی شاگرد اینزاگی می‌شود؟

باشگاه اینتر در نظر دارد قرارداد مدافع اسلواکیایی خود را تمدید کند و به دنبال اضافه کردن مدافعی دیگر به ترکیب تیم تحت‌هدایت اینزاگی هم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیران باشگاه اینتر به دنبال حفظ میلان اشکرینیار برای مدت طولانی‌تری هستند، این در حالی است که او در این تابستان به شدت مورد توجه باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قرار داشت. باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در این تابستان، در اولین تلاش برای جذب این مدافع اسلواکیایی پیشنهادی 50 میلیون یورویی به اینتر داده بود که از جانب این باشگاه ایتالیایی رد شد. آنها در دومین تلاش پیشنهادی 60 میلیون یورویی به اینتر دادند و یولیان دارکسلر هافبک آلمانی‌اش را هم وارد این معامله کردند تا اشکرینیار را به خدمت بگیرد اما اینتر تمایلی به این کار نشان نداد و تنها خواهان فروش نقدی اشکرینیار است.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا در تازه‌ترین مورد خبر داد؛ استیون ژانگ رئیس باشگاه اینتر به شخصه تصمیم به حفط اشکرینیار 27 ساله گرفته، این در حالی است که پیش از این سیمونه اینزاگی سرمربی نراتزوری مخالفت خود با جدایی این مدافع اسلواکیایی در این تابستان را اعلام کرده بود. طبق ادعای رومانو؛ اینتر حالا مذاکرات خود با اشکرینیار را آغاز خواهد کرد تا قرارداد او را تا سال 2027 تمدید کند.

اشکرینیار که در سال 2017 از سامپدوریا به اینتر پیوست و تا سال 2023 هم تحت‌ قرارداد این باشگاه ایتالیایی است؛ تا کنون در 216 بازی برای این تیم به میدان رفته و 11 گل هم به ثمر رسانده است. او تاکنون با نراتزروی یک قهرمانی در سری A، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و یک قهرمانی در سوپرکاپ ایتالیا را تجربه کرده است.

در سوی دیگر اینتر که پیش از این به دنبال به خدمت گرفتن مانوئل آکانجی از دورتموند بواسطه درآمد 20 میلیون یورویی‌اش از فروش چزاره کاسادی به چلسی بود، به دستور ژانگ قید خرید این مدافع سوئیسی را زده و حالا نظرش را معطوف به جذب فرانچسکو آچربی کرده است.

اینتری‌ها به دنبال جذب قرضی آچربی 35 ساله از لاتزیو با بند خرید هستند، بازیکنی که تا سال 2025 با لاتزیو قرارداد دارد و گفته می‌شود کلودیو لوتیتو رئیس باشگاه لاتزیو هم با جدایی‌اش موافقت کرده است.

انتهای پیام/