شهر خبر

مهسا کدخدا: در اوج آمادگی هستیم

مهسا کدخدا: در اوج آمادگی هستیم

کاپیتان تیم ملی والیبال زنان ایران گفت:‌ خوشبختانه برای حضور در جام کنفدراسیون آسیا در اوج آمادگی هستیم و امیدوارم بتوانیم بهترین بازی‌ها را ارائه دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، مهسا کدخدا بعد از نخستین جلسه تمرین تیم ملی در سالن اصلی مسابقات در شهر پاسیگ فیلیپین افزود: امروز بعد از مسافت طولانی که طی کرده بودیم، اولین تمرین توپی را داشتیم.

وی با اشاره به فاصله اندک جام کنفدراسیون والیبال زنان آسیا با بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، گفت: به‌رغم این‌که مدت کوتاهی از مسابقات قونیه گذشته است، خوشبختانه تیم با آمادگی و شرایط خوبی آماده شروع مسابقات جدید است.

کاپیتان تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: تمرین امروز با نظر سرمربی تیم ملی سبک برگزار شد، خدا را شکر بازیکنان در بهترین وضعیت جسمانی هستند و همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا نتیجه خوبی را در این دوره از مسابقات به دست آوریم.

تیم ملی والیبال زنان ایران در دور مقدماتی جام کنفدراسیون زنان آسیا با تیم‌های کره‌جنوبی، فیلیپین، چین و ویتنام همگروه است، کاپیتان کدخدا در خصوص وضعیت رقبا در این مرحله از مسابقات اظهارداشت: در این مسابقات بازی‌های سختی پیش رو داریم، نتیجه گرفتن مقابل هیچ یک از این تیم‌ها کار راحتی نیست و باید با رقبا بجنگیم.

وی تصریح کرد: تیم‌های کره‌جنوبی و چین بهترین‌های آسیا هستند و در مسابقات جهانی هم نتایج قابل قبولی رابه دست می‌آورند همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را به دست آوریم.

انتهای پیام