شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزیر ورزش#معاون وزیر#المپیک

غیبت نماینده کمیته المپیک در مجمع تنیس روی میز/ پولادگر: این رشته یک مدال المپیک در کلکسیونش کم دارد

غیبت نماینده کمیته المپیک در مجمع تنیس روی میز/ پولادگر: این رشته یک مدال المپیک در کلکسیونش کم دارد

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تنیس روی میز با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تنیس روی میز صبح امروز در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

در این مجمع سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، آرش فرهادیان سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون، سیما لیموچی نماینده کمیته ملی پارالمپیک و در اعضای مجمع به صورت حضوری و آنلاین حضور داشتند. البته هیچ نماینده‌ای از کمیته ملی المپیک در این مجمع شرکت نکرد.

در ابتدای این مجمع علیقارداشی گزارشی از عملکرد فدراسیون و همچنین حسابرس مستقل، خزانه‌دار و بازرس قرائت شد و مورد تأیید اعضای مجمع قرار گرفت.

در این گزارش ها عنوان شد که فدراسیون بدهی مالیاتی ندارد. همچنین خزانه‌دار اعلام کرد که 4.2 میلیارد تومان از وزارت ورزش، 1.38 میلیارد تومان از کمیته المپیک و بیش از 500 میلیون از کمیته پارالمپیک به فدراسیون در سال گذشته پرداخت شده است.

موضوع دیگری که در این مجمع به آن پرداخته شد، پیرامون اساسنامه فدراسیون ها بود. رئیس هیئت استان اصفهان از پولادگر درخواست کرد که یک بازبینی و اصلاح درخصوص موارد غیرمنطقی در این اساسنامه صورت بگیرد. پولادگر نیز با انتقاد از نحوه بیان این موضوع، گفت که نباید کلی گویی صورت بگیرد. وی عنوان کرد: حتما نواقص وجود دارد و برطرف می‌شود ، خوب است که همه در شرایط فعلی که اساسنامه پس از بیست سال تغییر کرده، همراهی لازم را داشته باشند.

سیما لیموچی نماینده کمیته ملی پارالمپیک نیز درخواست کرد که به عدم حضور ورزشکاران پارالمپیکی در کمیسیون ورزشکاران و مربیان و داوران رسیدگی شود. در همین خصوص پولادگر و علیقارداشی توضیحات لازم را ارائه کردند.

در بخش پایانی مجمع ، پولادگر صحبت کرد و گفت: از عملکرد خوب فدراسیون تشکر می‌کنم. خدا را شاکریم که تنیس روی میز به حرکت افتاده و در شرایط خوبی بسر می برد. تنیس روی میز این امتیاز را دارد که می‌تواند این خانواده‌ها جایگاه ویژه‌ای پیدا کند. اتفاقات خاصی در این دوره یکساله افتاده است. ما دو کرسی مهم یعنی دبیرکلی آسیا و عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون جهانی کسب کرده‌ایم. البته که نمی‌توانیم توقع داشته باشیم که دبیرکل آسیا نگاه خاصی به ایران داشته باشد، اما انتظار داریم که به توسعه این رسته کمک کند.
وی عنوان کرد: کسب افتخارات در رده‌های سنی پایه اتفاق خوبی است. موفقیت در این رده کمتر دیده می‌شود ،. اما این نباید باعث شود که به این رده توجهی شود. البته که در وزارت ورزش توجه لازم صورت می‌گیرد و شخص وزیر ورزش نیز تقدیری را در این باره انجام داد. باید ابن ورزشکاران موفق در رده‌های پایه را حفظ کرد تا در رده بزرگسالان نیز موفق شوند.

وی گفت: تنیس روی میز مورد حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش است. فکر می‌کنم تنیس روی میز در کلکسیون افتخارات خود، مدال المپیک را کم دارد. این کار مشکلی است، ولی به آن امید داریم. ما هم نهایت تلاش خود برای حمایت از این رشته را به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/