شهر خبر

با راه اندازی طوماری انجام شد؛

اقدام نماینده کنگره آمریکا علیه اشغالگری وآپارتاید رژیم صهیونیستی

اقدام نماینده کنگره آمریکا علیه اشغالگری وآپارتاید رژیم صهیونیستی

«رشیده طلیب» با راه اندازی طوماری خواستار مشروط شدن کمک های آمریکا به رژیم صهیونیستی به توقف اشغالگری و نژادپرستی این رژیم علیه ملت فلسطین شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، «رشیده طلیب» نماینده فلسطینی تبار کنگره آمریکا با راه اندازی کمپینی خواستار مشروط شدن کمک‌های آمریکا به رژیم صهیونیستی به پایان اشغالگری این رژیم در سرزمین‌های فلسطینی و توقف سیاست‌های آپارتایدی آن علیه فلسطینیان شد.

بر اساس این گزارش، رشیده طلیب در راستای این کمپین طوماری را تحت عنوان «همه شایسته امنیت، آزادی و عدالت هستند» ارائه کرده که با حمایت و استقبال نهادها و سازمان‌های فلسطینی - آمریکایی مواجه شده است.

این نماینده آمریکایی در طومار مذکور به میلیاردها دلاری که دولت آمریکا از مالیات دهندگان این کشور جمع آوری می‌کند و بدون هیچ گونه پاسخگویی و قید و شرطی آن را به حمایت مالی از ارتش رژیم صهیونیستی اختصاص می‌دهد، اشاره کرده است.

رشیده طلیب در طومار خود از دولت آمریکا خواسته است تا رژیم صهیونیستی را به علت تجاوزات علیه ملت فلسطین مورد مؤاخذه قرار دهد و از آمریکایی‌ها نیز می‌خواهد که این طومار را امضا کنند تا کمک‌های آمریکا به تل آویو به پایان اشغالگری، توقف سیاست‌های نژادپرستانه و پاکسازی نژادی آن علیه مردم فلسطین مشروط شود.