شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#جزیره#پزشکی قانونی

ویراژدادن با خودرو در ساحل جزیره ناز قشم، جان ۲ نفر را گرفت

ویراژدادن با خودرو در ساحل جزیره ناز قشم، جان ۲ نفر را گرفت

ایرنا نوشت: رییس اداره پزشکی قانونی شهرستان قشم اعلام کرد: حرکات نمایشی راننده یک دستگاه خودرو در ساحل جزیره ناز این شهرستان، ۲ کشته و سه مصدوم برجا گذاشت.

دکتر محمدرضا اسلامی روز شنبه اظهار داشت: این حادثه مرگبار و خونین عصر جمعه (بیست و هشتم مرداد جاری) در ساحل جزایر ناز در ۲۲ کیلومتری شهر قشم رخ داده است.

وی توضیح داد: علت این حادثه در دست بررسی است.

متاسفانه در جریان این حادثه دو جوان ۱۶ و ۲۱ ساله جان خود را از دست دادند و سه مصدوم دیگر این حادثه نیز که با استفاده از خودروهای شخصی به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم منتقل شده بودند، پس از چند ساعت بستری شدن در بیمارستان و بررسی هر گونه آسیب دیدگی احتمالی و ضربه (تروما) از حادثه یادشده با شرایط مساعد از بیمارستان مرخص شدند.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

بیشتر بخوانید:

47231