شهر خبر

جام کنفدراسیون زنان آسیا؛ نخستین تمرین ملی‌پوشان ایران در پاسیگ

جام کنفدراسیون زنان آسیا؛ نخستین تمرین ملی‌پوشان ایران در پاسیگ

نخستین جلسه تمرینی تیم ملی والیبال زنان ایران امروز (شنبه ۲۹ مرداد) در مجموعه ورزشی فیلیپین در شهر پاسیگ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال زنان که که روز جمعه 28 مرداد پس از سفری ۱۲ ساعته به شهر محل برگزاری هفتمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون زنان آسیا رسیده بود، امروز (شنبه ۲۹ مرداد) پس از صرف صبحانه در هتل دیکاوری سوییت، نخستین جلسه تمرینی خود را برگزار کرد.

براساس برنامه اعلام شده کادر فنی، شاگردان کمپدلی از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۴۵ به وقت محلی تمرینات را در سالن اصلی مسابقات در مجموعه ورزشی مرکزی فیلیپین برگزار کردند.

ابتدا ملی‌پوشان زیر نظر زینب گیوه مربی بدنساز تمرینات کششی و بدنسازی را انجام دادند و سپس به اجرای برنامه‌های توپی طراحی شده از سوی کمپدلی سرمربی تیم ملی پرداختند.

کمپدلی پیش از آغاز تمرین، گفت: قرار بود این جلسه تمرین را بیشتر برای هماهنگی پاسورهای تیم ملی (شبنم علیخانی و زهرا مغانی) با فضای سالن انجام دهیم اما متاسفانه چند دقیقه قبل از آغاز برنامه‌های آماده‌سازی به من اطلاع دادند که هر ۲ بازیکن این پست از نظر بدنی شرایط تمرین را ندارند و نیاز به استراحت دارند.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران در ادامه افزود: از آن‌جا که بازیکنان برای رسیدن به فیلیپین زمان طولانی را در پرواز بودند، امروز تمرینات را به صورت سبک با سرویس و دریافت برگزار کردیم.

این نخستین تمرین توپی ملی پوشان پس از ورود بازیکنان به پاسیک بود و تمام بازیکنان با انگیزه و انرژی بالا در تمرین حاضر شدند. کمپدلی در طول تمرین نکات فنی لازم را به ملی‌پوشان گوشزد ‌کرد. فاطمه امینی به‌علت سرماخوردگی در نخستین جلسه تمرینی تیم ملی در فیلیپین حاضر نبود.

پاسیک شهری کوچک در فاصله 15 کیلومتری مانیل پایتخت فیلیپین است که میزبان هفتمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون زنان آسیا در سال 2022 است.

آیتک سلامت، حانیه محتشمی‌پور، محدثه مشتاقی، شبنم علیخانی، مهسا صابری، مائده برهانی، مهسا کدخدا، فاطمه امینی، پوران زارع، تهمینه درگزنی، نگار هاشمی، الهه پورصالح، ریحانه کریمی و زهرا مغانی ترکیب تیم ملی والیبال زنان ایران را جام کنفدراسیون والیبال تشکیل می‌دهند.

صدیقه اسلامی به عنوان سرپرست، الساندرا کمپدلی (سرمربی)، فاطمه رشیدی و مهسا آراسته (مربیان)، زینب گیوه (مربی بدنساز)، نرگس عهدنو (فیزیوتراپ)، سوزان چمنی (مترجم) و محمد مخدومی به عنوان آنالیزور، تیم ملی والیبال زنان را همراهی می‌کنند.

تیم ملی زنان ایران ششمین حضور خود در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا را تجربه می‌کند و نخستین مسابقه شاگردان الساندرا کمپدلی روز دوشنبه ۳۱ مرداد برابر کره‌جنوبی خواهد بود.

انتهای پیام