شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

مرتضی فنونی‌زاده:

تمیروف باعث ۱۰ نفره شدن پرسپولیس شد/ گل‌محمدی ترکیب اصلی را پیدا نکرده است

تمیروف باعث ۱۰ نفره شدن پرسپولیس شد/ گل‌محمدی ترکیب اصلی را پیدا نکرده است

یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تمیروف در بازی سرخ‌ها مقابل فولاد نباید به زمین مسابقه می‌آمد.

به گزارش مشرق، مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگویی درباره تساوی بدون گل سرخ‌پوشان پایتخت مقابل فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی سرد و کسل‌کننده‌ای بود. فولاد در دقیقه اول بازی، می‌خواست یک امتیاز بازی را بگیرد  و روی اتفاق می‌خواست حمله کند. پرسپولیس روی گردش توپ موفق بود اما نتوانست حمله‌های خوبی داشته باشد. روی هم رفته بازی کسل کننده‌ای را شاهد بودیم و در حد لیگ ۳ هم نبود. فولاد آمده بود تا بازی را نبازد. پرسپولیس در نیمه دوم نسبت به نیمه اول بهتر شد چون در خط هافبک تغییراتی صورت گرفت تا تیم عملکرد بهتری داشته باشد. پرسپولیس با یک هافبک دفاعی بهتر می‌تواند بازی کند. پرسپولیس کار ترکیبی در این بازی نداشت و در کار ترکیبی، باید حداقل ۱۵ دقیقه حمله با کیفیت شاهد باشیم.

او ادامه داد: پرسپولیسی‌ها سردرگم بازی کردند. سعید صادقی فصل  گذشته یکی از پاسورهای خوب لیگ بود اما در این بازی نتوانست عملکرد ایده‌آلی داشته باشد. آقای نکونام به مساوی راضی بود و زور پرسپولیس هم به فولاد نرسید و مهاجم‌های نتوانستند کیفیت خودشان را نشان دهند. در دقیقه ۸۸ با آمدن تمیروف، به نظر من پرسپولیس ۱۰ نفره شد و اگر یکی از بازیکنان امیدمان جای این بازیکن می‌آمد، اتفاقات بهتری رخ می‌داد. اگر سیامک نعمتی به بازی می‌آمد، شاید روند بازی تغییر می‌کرد. پرسپولیسی‌ها خیلی پاس به عقب دادند و این در روند بازی تاثیرگذار بود.  

فنونی‌زاده در پایان گفت: بازی نکته فنی نداشت و من فکر می‌کنم آقای گل‌محمدی ترکیب اصلی خود را پیدا نکرده است چون برخی بازیکنان این تیم کاملا سردرگم بازی می‌کنند. خیلی بازیکنان تک‌روی می‌کنند و این مسائل باعث شد کیفیت بازی پایین بیاید. الان اختلاف پرسپولیس با صدر ۴ امتیاز شد. فکر می‌کنم این تیم به نظر بدنی مثل سال گذشته است و تغییر خاصی ندیدم. پرسپولیس امتیازات را به راحتی از دست می‌دهد. در حال حاضر همه تیم‌ها مدعی هستند.

منبع: ایسنا