شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#فوتبال#تیم فوتبال

توضیح آنچلوتی درباره دلیل جدایی کاسمیرو از رئال مادرید

توضیح آنچلوتی درباره دلیل جدایی کاسمیرو از رئال مادرید

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید درباره دلیل جدایی ستاره برزیلی این تیم برای پیوستن به شیاطین سرخ توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از غیرمنتظره‌ترین جابجایی‌ها فوتبال اروپا نه تنها در تابستان سال جاری بلکه در دو سه فصل اخیر با انتقال کاسمیرو به منچستریونایتد رخ داد.

در حالی که تصور می‌شد منچستریونایتد در تلاش است فرنکی دیونگ را از بارسلونا بخرد، امتناع هافبک هلندی از ترک نوکمپ کاسه صبر شیاطین سرخ را لبریز کرد و آنها با خرید گزینه موفق‌تر از رئال مادرید همه را غافلگیر کردند.

منچستری‌ها برای هافبک 30 ساله‌ای که 9 سال پیش به رئال مادرید پیوست 60 میلیون پوند به رئال مادرید می‌پردازند و قرار است دوبرابر چیزی که او اکنون از رئالی‌ها می‌گیرد به او حقوق بدهند که به عبارتی نزدیک به 370 هزار پوند در هفته می‌شود. این ارقام نجومی سبب شده که نه تنها تیم اسپانیایی با فروش یکی از بهترین بازیکنان چند فصل اخیرش موافقت کند بلکه خود بازیکن هم چشمش را روی کم وکاستی‌های تیم انگلیسی از جمله نبودن در لیگ قهرمانان اروپا و شروع ناامید کننده فصل با دو باخت متوالی ببندد و آماده سفر به انگلیس شود. حالا فقط یک آزمون پزشکی و روادید کاری میان کاسمیرو و منچستریونایتد فاصله است و انتظار می‌رود که بازیکن برزیلی طی 24 تا 48 ساعت آینده در منچستر باشد تا قرارداد 4 ساله‌اش که امکان تمدید برای سال پنجم را دارد، امضا کند.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید اما می‌گوید که به جز بحث مالی، عوامل دیگری هم بوده‌ که کاسمیرو را به فکر پیوستن به شیاطین سرخ انداخته است.

کارلتو شب گذشته (جمعه) درباره کاسمیرویی که باشگاه رئال مادرید قرار است روز دوشنبه برای او یک مراسم خداحافظی و قدردانی ترتیب دهد، گفت: من صبح امروز با کاسمیرو صحبت کردم. او گفت که می‌خواهد یک چالش جدید را تجربه کند و یک فرصت جدید می‌خواهد. من و باشگاه هم او را درک می‌کنیم. با کارهایی که او برای باشگاه انجام داده و با شخصیتی که دارد، ما باید به خواسته‌اش احترام بگذاریم. هنوز انتقال او رسمی نشده است اما او می‌خواهد ما را ترک کند. ما هم برایش در چالش بعدی که خواهد داشت آرزوی موفقیت می‌کنیم.

 

انتهای پیام/