شهر خبر

حرف این احمق را قبول کن!

حرف این احمق را قبول کن!

لوئیس سوارز به داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول، هشدار داد که در ادامه فصل باید مراقب باشد چراکه مدافعین از این پس تلاش می‌کنند او را هدف گرفته و عصبانی کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛داروین نونیز مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول که امسال تابستان با قراردادی بزرگ از بنفیکا به این تیم پیوست در دومین بازی فصل جدید تیمش مقابل کریستال‌پالاس به دلیل ضربه‌ای که با سر به صورت بازیکن حریف زد اخراج شد. دیداری که در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید.

نونیز بعد از این بازی به اشتباه خود اعتراف کرد ولی لوئیس سوارز، هموطن او، که سابقه بازی و جنجال‌آفرینی در لیورپول را دارد، می‌گوید هواداران انگلیسی و رسانه‌های این کشور در ماجرای نونیز اغراق کردند. او همچنین به مهاجم اورگوئه‌ای هشدار داد که باید بیش از پیش مراقب باشد چرا که مدافعین تیم‌های لیگ برتر از این به بعد سعی خواهند کرد تا او را عصبانی کرده و به واکنش مجبور کنند.

سوارز در صحبت‌های خود گفت در دوران حضورش در لیورپول اشتباه‌های احمقانه‌ای مرتکب شده و به خاطر آنها آسیب دیده است. او ولی می‌گوید نونیز از این روزهای دشوار عبور کرده و برای لیورپول می‌درخشد.

ستاره اروگوئه‌ای سابق لیورپول در این باره گفت:" بعد از بازی با نونیز حرف زدم چرا که تازه شروع کرده و این روزها برایش مهم است. به داروین گفتم از این به بعد بازیکنان حریف بیشتر از قبل او را هدف خواهند گرفت.

گفتم این حرف را احمقی می‌گوید که خودش اشتباهات زیادی کرده و از آن‌ها آسیب دیده است. ولی همین زمین خوردن‌ها و بلندشدن‌ها باعث شد من فوتبالیست بهتری بشوم. به داروین گفتم به آنها فرصت دوباره نده چون شرایط بدتر می‌شود".

257 251