شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کشورهای اسلامی

احمد بذری: انتقادهایی که به کیفیت‌ بازیهای کشورهای اسلامی می‌شود را قبول ندارم

احمد بذری: انتقادهایی که به کیفیت‌ بازیهای کشورهای اسلامی می‌شود را قبول ندارم

کشتی‌گیر کشورمان گفت: سطح مسابقات قونیه نسبتا بالا بود

احمد بذری، نماینده وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص سطح کیفی پنجمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی اظهار داشت: مسابقات خیلی خوب بود‌. کشورهایی مانند ترکیه، آذربایجان، قزاقستان و ازبکستان در این بازیها با نفرات اصلی شرکت کرده بودند و سطح مسابقات نسبتا بالا بود. در مجموع سه کشتی گرفتم که در هر سه نیز موفق شدم به پیروزی برسم و در نهایت نیز مدال خوش‌رنگ طلا را به دست بیاورم.

وی در واکنش به انتقادهایی که کیفیت پایین این بازیها می‌شود، بیان کرد: به اعتقاد من که در این مسابقات حضور داشتم و کشتی گرفتم بازیها به اندازه اسمش از کیفیت خوبی برخوردار بود. برای مثال حریف آذربایجانی من نفر سوم جهان بود و یا یک حریف دیگرم از قهرمانان المپیک بود. اینطور نبود که بگوییم به راحتی روی سکوی قهرمانی ایستادیم. 

بذری در خصوص میزبانی قونیه توضیح داد: واقعا میزبانی آنقدر‌ها هم که نسبت به آن انتقاد شد، بد نبود البته در بحث تغذیه می‌شد بهتر از این باشد ولی در کل خوب بود. سالن تمرین ما مناسب بود، دهکده بازیها و محل اسکان ورزشکاران همانطور که باید می‌بود، بود. حتی برای ما سالن مسابقات هم خیلی نزدیک به محل اسکان‌مان بود که در نهایت می‌توان گفت میزبانی بدی از ترکیه ندیدم.

دارنده مدال نقره آسیا در پایان در مورد برنامه‌‌‌های پیش‌رو توضیح داد: فعلا بعد از بازیها به اردوی تیم‌ ملی ملحق شدم و در کنار کشتی‌گیرهایی که قرار است که در مسابقات جهانی صربستان روی تشک بروند تمرین می‌کنم. امیدوارم در روزهای آینده این هم تیمی‌هایم در رقابتهای جهانی به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنند اما پس از این‌ مسابقات از ابتدای مهر به احتمال فراوان در بازیهای لیگ شرکت خواهم کرد. پس از آنهم در اختیار کادر فنی تیم‌ ملی خواهیم بود تا ببینیم برای تورنمنت‌های پیش‌رو چه تصمیمی را می‌گیرند.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام