شهر خبر

نبی‌الله باقری‌ها: پرسپولیس باید شیوه بازی خود را تغییر دهد تا شرایطش عوض شود

نبی‌الله باقری‌ها: پرسپولیس باید شیوه بازی خود را تغییر دهد تا شرایطش عوض شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: این تیم باید برای تغییر شرایط فعلی سبک و شیوه بازی‌اش را عوض کند.

نبی‌الله باقری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی پرسپولیس برابر فولاد اظهار داشت: این دیدار محک و ارزیابی خوبی برای پرسپولیس بود چرا که برابر یک تیم منظم، منسجم و دونده به میدان رفت و همین مسئله باعث شد برخی از نقاط ضعف پرسپولیس در این دیدار مشخص شود.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس با وجود اینکه شرایط و نفرات باتجربه ای را در اختیار دارد اما در این بازی تیم طراوت همیشگی اش را نداشت. انتظار همه این است که پرسپولیس حداقل در زمین خودش طوفانی و با سرعت بالا بازی کند اما در اکثر دقایق این دیدار، بازی متعادلی از هر دو تیم شاهد بودیم.

مدافع سال‌های گذشته پرسپولیس در خصوص سبک بازی فولاد و ارائه بازی بسته و پرس شدید از سوی شاگردان نکونام در این دیدار تصریح کرد: این نوع بازی نیز یک شیوه و یک سبک فوتبالی است و نمی توان انتقادی را به آن وارد کرد و از آن خرده گرفت. به نظر من ایرادی برای این سبک بازی به فولاد وارد نیست، بلکه پرسپولیس باید به گونه‌ای بازی می کرد که به حریفش اجازه پرس و بازی بسته را نمی داد اما این اتفاق برای پرسپولیس رخ نداد و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

باقری‌ها در ادامه در خصوص آینده پرسپولیس گفت: به اعتقاد من ادامه این شیوه می تواند شرایط را در بازی های بعدی سخت کند. پرسپولیس تیمی است که باید موقعیت سازی بیشتری داشته باشد و انتظار می رود هماهنگی و انسجام تیمی با توجه به تجربه بالای بازیکنانش خیلی زود به شرایط ایده آل و صددرصد برسد. اسم پرسپولیس با قهرمانی عجین شده و همین مسئله می تواند انگیزه ای باشد تا تیم گل محمدی هرچه سریع‌تر به هماهنگی و شرایط ایده آل برسد.

این پیشکسوت تاکید کرد: پرسپولیس اگر می خواهد شرایطش را عوض کند باید شیوه بازی‌اش را تغییر دهد. پرسپولیس یک مقدار سردرگم بود و به نظر می رسید برخی نفرات در پست های اصلی خود حضور نداشتند و همین مسئله ناهماهنگی هایی را ایجاد کرده بود و باعث شده بود فولاد ابتکار عمل را در دست بگیرد و کار برای پرسپولیس در برخی دقایق گره بخورد.

وی به نکته مثبتی در این بازی اشاره داشت و گفت: پرسپولیس در دو بازی اخیر خود گلی دریافت نکرده و این مسئله به اعتقاد من علاوه بر تجربه بالا و دقت کامل مدافعان، علیرضا بیرانوند هم آرامش و اعتماد به نفس خوبی داشته و این موضوع را به خوبی به مدافعان منتقل کرده و باعث شده پرسپولیس در دو بازی اخیر موفق شود دروازه را بسته نگه دارد و دو  کلین شیت را به ثبت برساند.

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام