شهرخبر

دادمرز: محمد بنا می‌گوید اسپند دود کن/ روز ۲۰ شهریور خوزستان را صاحب سومین مدال جهانی می‌کنم

دادمرز: محمد بنا می‌گوید اسپند دود کن/ روز 20 شهریور خوزستان را صاحب سومین مدال جهانی می‌کنم

ملی‌پوش کشتی فرنگی با انگیزه بالایی روزهای باقی مانده تا مسابقات جهانی را طی می‌کند، او می‌گوید بزرگترین انگیزه برای او این است که بیستم شهریور استانش را صاحب سومین مدالش بکند.

پویا دادمرز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص میزان آمادگی‌اش برای حضور در مسابقات جهانی بلگراد اظهار داشت: خوبم، محمد بنا می‌گوید اسپند دود کن! خداراشکر آماده‌ام. این اولین سال ملی‌پوش شدنم در رده بزرگسالان هست.

وی که سال گذشته به سجاد عباسپور باخت و حضور در مسابقات جهانی اسلو را از دست داد، تاکید کرد: این اردو هم فشار تمرینی زیاد است و در اردوی آخر فشار کم می‌شود تا آماده حضور در مسابقات جهانی شویم.

دادمرز کسب مدال جهانی را بزرگترین هدفش دانست و گفت: خوزستان به عنوان قطب کشتی فرنگی تاکنون تنها دو مدال جهانی گرفته و هیچ انگیزه‌ای برایم از این بالاتر نیست که سومین مدال را من بگیرم.

این کشتی‌گیر 22 ساله خوزستانی ادامه داد: من در اولین روز مسابقات روی تشک می‌روم و این هم انگیزه دیگری است که شروع خوبی داشته باشم تا باقی تیم نیز روحیه بگیرند. امیدوار هستم که روز بیستم شهریور ماه استان خوزستان را صاحب سومین مدالش کنم.

وی در مورد حریفانش در مسابقات جهانی گفت: حریفانم را می‌شناسم، با همه کشتی گرفتم، نمایندگان قزاقستان، قرقیزستان، ژاپن و اصولا آسیایی‌ها در سبک وزن شرایط خوبی دارند و مدعی‌اند. نفراتی که به مسابقات کشورهای اسلامی آمدند در وزن من، نفرات دوم هستند.

دادمرز در خاتمه گفت: باید در مدت باقی مانده تا مسابقات جهانی مراقب باشم که ضرب نخورم، همه چیز خوب است، تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم، من قبلا با محمد بنا 6-7 مسابقه رفته‌ام که همیشه با تمرینات او خوب آماده شده‌ام.



انتهای پیام/