شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#سرباز

سینا پرکاس: افتخار می‌کنم سرباز تیم ملی باشم

سینا پرکاس: افتخار می‌کنم سرباز تیم ملی باشم

دروازه‌بان تیم سن‌ایچ ساوه درباره شرایط خود،‌ وضعیت تیم و دعوت به تیم ملی فوتسال به صحبت پرداخت.

سینا پرکاس در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شراط تیم فوتسال سن‌ایچ گفت: عرض تسلیت به تمام شیعیان جهان به مناسبت این ماه عزیز باید بگویم لیگ امسال به واسطه پخش شدن بازیکنان جوان و خوب در اکثر تیم‌ها، با کیفیت و نظم خاصی در حال برگزاری است. نتایج بازی‌ها هم به دلیل همین  کیفیت اصلا قابل پیش‌بینی نیست.

وی در ادامه افزود: سن ایچ با مدیر توانمندش، مهندس باقری در چند سال گذشته با یک برنامه ریزی خوب، مدیریت هزینه صحیح و امکانات خوب مجموعه سن ایچ توانسته در مسیر پیشرفت قرار گیرد و شک نکنید تا چندین سال با این برنامه ریزی مدعی قهرمانی خواهیم بود. امسال هم هدف گذاری‌مان حضور بین ۵ تیم بالای جدول و کسب بهترین رتبه ممکن است.

پرکاس درباره دعوت شدن به اردوی تیم ملی گفت: سرباز تیم ملی بودن افتخار هر بازیکنی است مخصوصا زمانی که سرمربی تیم ملی یکی از اسطورهای مشهور جهان باشد. تمام تلاشم را انجام می‌دهم که سرباز و شاگرد خوبی برای آقای شمسایی و کادر فنی کاربلدشان باشم.

سنگربان سن‌ایچ درباره حضور شمسایی روی نیمکت تیم ملی و جوانگرایی افزود: این اتفاق باید رخ می‌داد و آقای شمسایی با دل و جرات خاصی این اتفاق را رقم زدند. با تشکر از زحمات تمام بازیکنان گذشته تیم ملی نوبت به عصر طلایی جدیدی رسیده است. امیدوارم در این پروسه جناب شمسایی موفق و پیروز باشند و اطمینان دارم این اتفاق می‌افتد. جناب شمسایی برند فوتسال ایران و جهان هستند. شک نکنید باحضور او اعتبارش ما چند پله از دیگر تیم‌ها جلو هستیم.

وی گفت: بدون هیچ شکی در حال حاضر وحید شمسایی از بهترین مربیان و کارشناسان کنار خود استفاده می‌‌کند. در پست خودم هم آقای نظری یکی از بهترین نفرات است و می‌توانم با استفاده از تجربیات او پیشرفت کنم. تجربیات او می‌تواند عصر جدید در بحث دروازه‌بانی ایران بوجود آورد.

خبرنگار : علی رضایی

انتهای پیام