شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#شطرنج

شطرنج شبانه گل‌محمدی و نکونام با حضور هواداران

شطرنج شبانه گل‌محمدی و نکونام با حضور هواداران

با برگزاری دیدار امشب تیم پرسپولیس برابر فولاد، پرونده هفته دوم لیگ برتر بسته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس امشب در اولین بازی خانگی خود در لیگ بیست و دوم باید برابر جواد نکونام و شاگردانش به میدان برود، دیداری که در سال های اخیر همواره یکی از جذاب ترین بازی های فوتبال ایران محسوب می شود.

یحیی و تیمش در شرایطی پای به این دیدار می گذارند که این تیم در گام اول خود در فصل جدید در اصفهان و در تقابل با شاگردان مهدی تارتار به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکرد و با یک امتیاز خود را برای ادامه فصل آماده می کند. این تیم که با چهره ای متفاوت در مقایسه با فصل قبل، فصل جدید را آغاز کرد در حالی برای بازی روبروی فولاد آماده می شود که امیدوار است در استادیوم آزادی پیروزی مهمی را به دست آورده و با این برد روحیه بخش برای ادامه مسیر موفقیت آمیزش در لیگ برتر مهیا شود.

پرسپولیس در بازی امشب حریف سرسختی را پیش روی خود می بیند. سرخ های تهرانی در دومین مصاف خود در لیگ در استادیوم آزادی به مصاف فولادی می روند که همواره حریف قدری برای تیم گل محمدی است. جواد نکونام و تیمش که در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا تنها نماینده ایران در این پیکارها محسوب می شود فصل جدید را با تقویت ویژه ای آغاز کرده و با روحیه ویژه ای لیگ برتر را استارت زده است. این تیم در بازی اول خود در دربی جنوبی ها برابر نفت آبادان به تساوی بدون گل رسید و از این حیث با شرایطی مشابه پرسپولیس روبروی شاگردان گل محمدی قرار می گیرد.

علاوه بر تقابل های همیشه جذاب بین پرسپولیس با نکونام و فولاد، این بازی رویارویی چند پرسپولیسی سابق با تیم سابق شان است که موضوع  می تواند به جذابیت ها اضافه کند. در این بازی نفراتی مانند سعید آقایی، مهدی شیری و احسان پهلوان که در فصل قبل در پرسپولیس حضور داشتند تقابل جذابی را برابر تیم سابق‌شان خواهند داشت. نقطه عطف دیگر این بازی برای دو تیم به خصوص پرسپولیس حضور هواداران در سکوهای آزادی است که می تواند این دیدار را جذاب تر از قبل کند.

پرسپولیس و فولاد جمعه 28 مرداد در هفته دوم لیگ برتر از ساعت 20:30 دقیقه برابر هم به میدان می روند. پیام حیدری، سعید قاسمی، حسین مرادی، فرزاد منصوری تیم داوری را تشکیل می‌دهند. 

انتهای پیام