واکنش ساپینتو به حرکت زشت خود

ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پس از پیروزی 3 بر یک مقابل ملوان اظهار داشت: ما در نیمه اول هم لیاقت برد را داشتیم. باید بازی 2 یا 3 بر صفر می‌شد. حتی قبل از اینکه حریف گل بزند ما چند موقعیت روی دروازه ملوان ایجاد کردیم.

سرمربی استقلال گفت: خیلی قوی ظاهر شدیم و فشار زیادی آوردیم. اجازه ندادیم بازی خوبی انجام بدهند. به فوتبال مستقیم رو آوردند. اشتباه کوچکی در نیمه اول داشتیم که از روی اوت به گل رسیدند. این اشتباه خط دفاعی ما نبود. اشتباه تمرکزی بود. روی این‌ها کار کرده بودیم. از این اتفاق در بازی قبلی درس عبرت گرفته بودیم با این حال امروز هم گل خوردیم.

ساپینتو افزود: در نیمه دوم با اینکه یک بر صفر عقب بودیم ولی به خودمان و بازیکنان اطمینان داشتیم که سعی و تلاششان را می کنند. توانستیم نتیجه را عوض کنیم. در بازی قبلی با سپاهان این اعتقاد را نداشتیم و نتوانستیم نتیجه را عوض کنیم. این هفته روی بازیکنان و ذهنشان کار کردم. آن‌ها را آماده کردم که حتی اگر گل هم بخورند باید به بازی برگردند و تسلیم نشوند. با همان سیستم بازی با سپاهان ادامه دادیم. نخواستم سیستم را عوض کنم.

واکنش ساپینتو به حرکت زشت خود

سرمربی استقلال تصریح کرد: در این بازی سیستم را به 3-3-4 تغییر دادم و این تغییرات خوب جواب داد. تعویض‌هایمان هم خوب جواب دادند. با این روند باید بازی‌های دیگر را هم ادامه بدهیم. باید به خودمان اطمینان داشته باشیم و هیچ وقت تسلیم نشویم.

سرمربی پرتغالی در مورد درگیری با اعضای هلال احمر گفت: وقتی ما گل خوردیم، آن‌ها شادی کردند.کمی دلخوری پیش آمد. در فوتبال این اتفاقات می‌افتد. بعد از آن من رفتم و عذرخواهی کردم. آن‌ها را در آغوش گرفتم و قضیه تمام شد.